דף הבית » מידע מקצועי » וילה ריביירה אילת: בילוי יוקרתי במחיר משתלם

וילה ריביירה אילת: בילוי יוקרתי במחיר משתלם

2023-05-21 03:20:00+02:00

וילה ריביירה אילת: בילוי יוקרתי

וילה ריביירה אילת היא מקום מפלט יוקרתי המציע מחיר סביר. וילה זו ממוקמת בלב אילת, ישראל, היא המקום המושלם לחופשה מרגיעה. עם הנוף המדהים של הים האדום והקרבה לחוף, וילה ריביירה אילת היא המקום המושלם להתרחק מהכל. הוילה עצמה היא בניין מפואר בן שתי קומות עם ארבעה חדרי שינה ושני חדרי רחצה. היא כוללת מטבח מאובזר במלואו, סלון ופינת אוכל. הוילה כוללת גם בריכה פרטית וגינה גדולה. הוילה מעוצבת עם ריהוט מודרני ומצוידת בכל השירותים הדרושים לשהייה נוחה.

וילה ריביירה אילת שירותים

וילה ריביירה אילת מציעה מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ככל האפשר. בוילה בריכה פרטית וגינה גדולה, כמו גם מטבח מאובזר וסלון. לווילה יש גם חוף פרטי ורציף פרטי, כך שתוכלו ליהנות מהנופים היפים של הים האדום. הוילה מציעה גם מגוון פעילויות להנאת האורחים. יש מגרש טניס, מגרש כדורסל ומגרש משחקים לילדים. בוילה יש גם ספא ומרכז כושר, כך שתוכלו להירגע ולהירגע אחרי יום ארוך של סיורים.

וילה ריביירה אילת מיקום

וילה ריביירה אילת ממוקמת בלב ליבה של אילת, ישראל. הוילה קרובה לחוף הים ומוקפת בנופים מדהימים של ים סוף. הוילה גם קרובה למגוון אטרקציות כמו אקווריום אילת, מוזיאון אילת וגן החיות של אילת. כמו כן הוילה קרובה למגוון מסעדות וחנויות, כך שתוכלו ליהנות ממגוון מאכלים ולמצוא את מזכרת מושלמת לקחת הביתה. הוילה גם קרובה למגוון אתרי חיי לילה, כך שתוכלו ליהנות מבילוי לילי בעיר.

וילה ריביירה אילת מחיר

וילה ריביירה אילת היא מקום מפלט במחיר סביר המציע שהות יוקרתית. הוילה זמינה להשכרה למינימום שלושה לילות והמחיר מתחיל ב-1,200 ₪ ללילה. המחיר כולל את כל השירותים והפעילויות שהוזכרו לעיל וכן חוף ים פרטי ורציף פרטי. הוילה מציעה גם מגוון חבילות הכוללות ארוחות, פעילויות ועוד. החבילות מתחילות ב-2,500 ש"ח ללילה וניתנות להתאמה אישית לצרכיכם. וילה ריביירה אילת היא המפלט המושלם לחופשה יוקרתית ובמחיר סביר. עם הנופים המדהימים של הים האדום והקרבה לחוף הים, הוילה היא המקום המושלם לחופשה מרגיעה. הוילה מציעה גם מגוון שירותים ופעילויות, כך שתוכלו ליהנות משהייה נוחה ומהנה.

דילוג לתוכן