דף הבית » מידע מקצועי » זום H1 אילת מחיר – קבל את העסקה הטובה ביותר על מקליט האודיו הבא שלך

זום H1 אילת מחיר – קבל את העסקה הטובה ביותר על מקליט האודיו הבא שלך

2023-05-12 03:14:00+02:00

מה זה Zoom H1?

ה-Zoom H1 הוא מקליט אודיו נייד המושלם להקלטת אודיו בדרכים. זוהי בחירה מצוינת עבור מוזיקאים, פודקאסרים וכל מי שצריך לצלם אודיו באיכות גבוהה במגוון של סביבות. ה-Zoom H1 הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש מקליט אודיו זול ואמין.

תכונות של Zoom H1

Zoom H1 הוא מקליט אודיו נהדר לכל תקציב. יש לו מיקרופון סטריאו מובנה וכניסת סטריאו 1/8 אינץ' להקלטת אודיו ממקורות חיצוניים. יש לו גם רמקול מובנה להשמעה ושקע אוזניות לניטור. ל-Zoom H1 יש גם רמקול מובנה יציאת USB להעברת קבצי אודיו למחשב ל-Zoom H1 סוללה נטענת מובנית שיכולה להחזיק עד 10 שעות הקלטה רציפה.

זום H1 אילת מחיר

את ה-Zoom H1 ניתן להשיג באילת במחיר של בסביבות ה-500 ש"ח. זהו מחיר מצוין עבור מקליט אודיו איכותי. ה-Zoom H1 הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש מקליט אודיו זול ואמין.

איפה קונים את Zoom H1 באילת

את ה-Zoom H1 ניתן להשיג במגוון חנויות באילת. אתה יכול למצוא את Zoom H1 בחנויות אלקטרוניקה, חנויות מוזיקה וקמעונאים מקוונים. אתה יכול גם למצוא את Zoom H1 בקמעונאים מקוונים כמו אמזון ו-eBay.

אילו אביזרים זמינים עבור Zoom H1?

ה-Zoom H1 תואם למגוון אביזרים. אתה יכול למצוא מגוון רחב של מיקרופונים, אוזניות, ואביזרים אחרים עבור Zoom H1. ניתן למצוא גם מגוון מארזים ותיקים לזום H1.

סיכום

Zoom H1 הוא מקליט אודיו נהדר לכל תקציב. זוהי בחירה מצוינת עבור מוזיקאים, פודקאסרים וכל מי שצריך לצלם אודיו באיכות גבוהה במגוון של סביבות. את ה-Zoom H1 ניתן להשיג באילת במחיר של בסביבות ה-500 ש"ח. ניתן למצוא את ה-Zoom H1 בחנויות אלקטרוניקה, חנויות מוזיקה וקמעונאים מקוונים. ניתן למצוא גם מגוון אביזרים לזום H1. למידע נוסף על Zoom H1 ותכונותיו, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן