דף הבית » מידע מקצועי » חדר בבית ספר שדה אילת

חדר בבית ספר שדה אילת

2023-05-21 14:33:00+02:00

חדר בבית ספר שדה אילת

מחפשים מקום לינה בעיר היפה אילת? אל תחפשו רחוק יותר מבית ספר שדה אילת. בית ספר זה מציע מגוון חדרים להשכרה, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה שיש לחדר בבית ספר שדה אילת להציע.

מקום

בית ספר שדה אילת ממוקם בלב אילת, במרחק דקות ספורות מחוף הים. בית הספר מוקף במגוון חנויות, מסעדות ואטרקציות נוספות. הוא גם קרוב לשדה התעופה, מה שמקל על ההגעה אל בית הספר וממנו.

שירותים

חדר בבית ספר שדה אילת מגיע עם מגוון שירותים. כל חדר מצויד במיטה, שולחן עבודה וארון בגדים. בית הספר מספק גם אינטרנט אלחוטי, מתקני כביסה ומטבח. ישנו גם אזור משותף שבו התלמידים יכולים להירגע ולהתרועע.

עֲלוּת

עלות חדר בבית ספר שדה אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. המחירים מתחילים בסביבות 800 ₪ לחודש לחדר יחיד. מחירי חדרים זוגיים מתחילים בסביבות 1,200 ₪ לחודש. המחירים עבור שהיות ארוכות יותר עשויים להיות מוזלים.

סיכום

חדר בבית ספר שדה אילת הוא אופציה מצוינת למי שמחפש מקום לינה באילת. בית הספר מציע מגוון שירותים, כולל אינטרנט אלחוטי, מתקני כביסה ומטבח. עלות החדר משתנה בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. בית הספר ממוקם בנוחות בלב אילת, מה שמקל על ההגעה אל בית הספר וממנו.

דילוג לתוכן