דף הבית » מידע מקצועי » חדר בריחה אילת מחיר – מדריך מקיף

חדר בריחה אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-04-24 23:28:00+02:00

מהו חדר בריחה?

חדר בריחה הוא משחק אינטראקטיבי שבו שחקנים נעולים בחדר וחייבים להשתמש באלמנטים של החדר כדי לפתור סדרה של חידות, למצוא רמזים ולברוח מהחדר תוך מגבלת זמן מוגדרת. חדרי בריחה הם דרך מצוינת ליהנות עם חברים ובני משפחה, והם יכולים לשמש גם כתרגיל לבניית צוות. חדרי בריחה הופכים פופולריים יותר ויותר ברחבי העולם, ואילת אינה יוצאת דופן.

מחירי חדר בריחה באילת

חדרי בריחה באילת משתנים במחיר בהתאם לסוג החדר, רמת הקושי וכמות השחקנים. המחירים נעים בדרך כלל בין 50 ש"ח ל-200 ש"ח לאדם. חלק מחדרי בריחה מציעים הנחות לקבוצות גדולות יותר, לכן כדאי לבדוק עם חדר הבריחה לפני ההזמנה.

סוגי חדרי בריחה באילת

באילת יש מגוון רחב של חדרי בריחה לבחירה, החל מחדרי בריחה קלאסיים ועד לחדרי מוטיב. חלק מחדרי הבריחה הפופולריים ביותר באילת כוללים:

השוד

The Heist הוא חדר בריחה קלאסי בו השחקנים חייבים לעבוד יחד כדי לפצח כספת ולברוח מהחדר בתוך מגבלת הזמן. ה-Heist מתאים לקבוצות של 2-6 שחקנים ומחירו 80 ₪ לאדם.

המקדש האבוד

המקדש האבוד הוא חדר בריחה לפי נושא שבו השחקנים חייבים לחקור מקדש עתיק ולפתור חידות כדי לברוח. המקדש האבוד מתאים לקבוצות של 2-6 שחקנים ומחירו 100 ₪ לאדם.

בית המקלט

בית המקלט הוא חדר בריחה בנושא אימה בו השחקנים חייבים לחקור בית מקלט מפחיד ולפתור חידות כדי לברוח. האסיילום מתאים לקבוצות של 2-6 שחקנים ומחירו 150 ₪ לאדם.

טבלת מחירי חדרי בריחה באילת

חדר בריחה מחיר (ש"ח) מספר שחקנים
השוד 80 2-6
המקדש האבוד 100 2-6
בית המקלט 150 2-6

תשובות ושאלות

ש: מהו חדר בריחה?

ת: חדר בריחה הוא משחק אינטראקטיבי שבו שחקנים נעולים בחדר וחייבים להשתמש באלמנטים של החדר כדי לפתור סדרה של חידות, למצוא רמזים ולברוח מהחדר תוך מגבלת זמן מוגדרת.

ש: כמה עולים חדרי בריחה באילת?

ת: חדרי בריחה באילת משתנים במחיר בהתאם לסוג החדר, רמת הקושי ומספר השחקנים. המחירים נעים בדרך כלל בין 50 ש"ח ל-200 ש"ח לאדם.

ש: אילו סוגי חדרי בריחה קיימים באילת?

ת: באילת יש מגוון רחב של חדרי בריחה לבחירה, החל מחדרי בריחה קלאסיים ועד לחדרי נושא. כמה מחדרי הבריחה הפופולריים ביותר באילת כוללים את השוד, המקדש האבוד והמקלט.

סיכום

חדרי בריחה הם דרך מצוינת ליהנות עם חברים ובני משפחה, והם יכולים לשמש גם כתרגיל לבניית צוות. חדרי בריחה באילת משתנים במחיר בהתאם לסוג החדר, רמת הקושי וכמות השחקנים. המחירים נעים בדרך כלל בין 50 ש"ח ל-200 ש"ח לאדם. באילת יש מגוון רחב של חדרי בריחה לבחירה, החל מחדרי בריחה קלאסיים ועד לחדרי מוטיב. כמה מחדרי הבריחה הפופולריים ביותר באילת כוללים את השוד, המקדש האבוד והמקלט.

דילוג לתוכן