דף הבית » מוצרי אפל » חומר אפל עונה 3 פרק 1: סיכום של הבכורה

חומר אפל עונה 3 פרק 1: סיכום של הבכורה

חומר אפל עונה 3 פרק 1: סיכום של הבכורה

חומר אפל עונה 3 פרק 1: סיכום של הבכורה

עונה 3 של החומר האפל עלתה לראשונה ב-9 ביוני 2017, וזה היה פרק מרגש ומלא הפתעות. הפרק מתחיל עם הצוות של ה-Raza, קבוצת פושעים שקיבלו הזדמנות שנייה בחיים, מנסים להבין מה קרה להם לאחר שכולם הוכנסו לקיפאון. עד מהרה הם מגלים שכולם היו חלק מניסוי סודי ושהם קיבלו משימה חדשה. על הצוות של ה-Raza מוטלת המשימה למצוא מכשיר מסתורי בשם Blink Drive, שעל פי הדיווחים הוא מסוגל לנוע בזמן וב מֶרחָב. עד מהרה הם מוצאים את עצמם במירוץ נגד הזמן כשהם מנסים למצוא את ה-Blink Drive לפני שאויביהם עושים זאת. הפרק מציג גם דמות חדשה, אישה מסתורית בשם Nyx, שהיא חלק מפרויקט Blink Drive. Nyx היא אישה עוצמתית ומסתורית שנראה שיש לה קשר ל-Blink Drive. היא גם חלק מהצוות של הראזה ועוזרת להם במשימתם. הפרק מציג גם נבל חדש, אדם חזק ומסוכן בשם Ferrous. Ferrous הוא אדם חסר רחמים וחזק שנחוש לשים את ידיו על ה- Blink Drive ולהשתמש בו למטרותיו המרושעות. הפרק מסתיים בכך שצוות ה-Raza מגלה את מיקומו של Blink Drive ויוצא לדרך למצוא אותו. שאר העונה יעקוב אחר הצוות של ה-Raza בזמן שהם מנסים למצוא את ה-Blink Drive ולעצור את Ferrou מלהשתמש בו לתוכניות המרושעות שלו.

הדמויות של החומר האפל עונה 3

חומר אפל עונה 3 מציגה מספר דמויות חדשות, כולל Nyx, Ferrous ועוד מספר דמויות שיהיו חשובות לסיפור. הדמויות הראשיות של התוכנית הן הצוות של ה-Raza, קבוצת פושעים שקיבלו הזדמנות שנייה לחיים. הצוות של ה-Raza מובל על ידי Nyx המסתורי והחזק, שהוא חלק מפרויקט Blink Drive. היא אישה עוצמתית ומסתורית שנראה שיש לה קשר ל-Blink Drive. היא גם חלק מהצוות של הראזה ועוזרת להם במשימתם. הצוות של הראזה כולל גם את האנדרואיד, Two, שהוא אנדרואיד חזק ואינטליגנטי שהוא חלק מהצוות. Two הוא אנדרואיד חזק ואינטליגנטי שהוא חלק מהצוות. היא אנדרואיד רב עוצמה ואינטליגנציה שהיא חלק מהצוות ועוזרת להם במשימתם. הצוות של הראזה כולל גם את האנדרואיד, Three, שהוא אנדרואיד חזק ואינטליגנטי שהוא חלק מהצוות. Three הוא אנדרואיד חזק ואינטליגנטי שהוא חלק מהצוות ועוזר להם במשימתם. הצוות של הראזה כולל גם את האנדרואיד, Four, שהוא אנדרואיד חזק ואינטליגנטי שהוא חלק מהצוות. Four הוא אנדרואיד חזק ואינטליגנטי שהוא חלק מהצוות ועוזר להם במשימתם. הצוות של הראזה כולל גם את האנדרואיד, Five, שהוא אנדרואיד חזק ואינטליגנטי שהוא חלק מהצוות. Five הוא אנדרואיד חזק ואינטליגנטי שהוא חלק מהצוות ועוזר להם במשימתם. הצוות של הראזה כולל גם את האנדרואיד, Six, שהוא אנדרואיד חזק ואינטליגנטי שהוא חלק מהצוות. Six הוא אנדרואיד חזק ואינטליגנטי שהוא חלק מהצוות ועוזר להם במשימתם.

עלילת החומר האפל עונה 3

העלילה של החומר האפל עונה 3 סובבת סביב הצוות של ה-Raza כשהם מנסים למצוא את ה-Blink Drive ולעצור את Ferrou מלהשתמש בו לתוכניות המרושעות שלו. הצוות של הראזה מובל על ידי Nyx המסתורי והעוצמתי, שהוא חלק מפרויקט Blink Drive. היא אישה עוצמתית ומסתורית שנראה שיש לה קשר ל-Blink Drive. לצוות ה-Raza מצטרפת גם דמות חדשה, אישה מסתורית בשם Nyx, שהיא חלק מפרויקט Blink Drive. Nyx היא אישה עוצמתית ומסתורית שנראה שיש לה קשר ל-Blink Drive. היא גם חלק מהצוות של ה-Raza ועוזרת להם במשימתם. לצוות ה-Raza מצטרף גם נבל חדש, איש חזק ומסוכן בשם Ferrous. Ferrous הוא אדם חסר רחמים וחזק שנחוש לשים את ידיו על ה- Blink Drive ולהשתמש בו למטרותיו המרושעות. שאר העונה יעקוב אחר הצוות של ה-Raza בניסיון למצוא את Blink Drive ולעצור את Ferrous מלהשתמש בו לתוכניות המרושעות שלו. הצוות של ה-Raza יצטרך להתמודד עם מספר מכשולים ואויבים בזמן שהם מנסים למצוא את ה-Blink Drive ולעצור את Ferrou מלהשתמש בו לתוכניות המרושעות שלו.

סיכום

חומר אפל עונה 3 פרק 1 היה פרק מרגש ומלא הפתעות. הפרק מציג מספר דמויות חדשות, ביניהן Nyx, Ferrous ועוד מספר דמויות שיהיו חשובות לסיפור. הפרק מציג גם נבל חדש, אדם חזק ומסוכן בשם Ferrous. שאר העונה יעקוב אחר הצוות של ה-Raza בזמן שהם מנסים למצוא את ה-Blink Drive ולעצור את Ferrou מלהשתמש בו לתוכניות המרושעות שלו. מבטיחה להיות עונה מרגשת ומרגשת מלאת אקשן ומתח.

דילוג לתוכן