דף הבית » מידע מקצועי » חוף אלמוג אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

חוף אלמוג אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-04-29 03:05:00+02:00

מהו חוף אלמוג אילת?

חוף אלמוג אילת הוא יעד חוף פופולרי הממוקם בעיר הדרומית ביותר בישראל. החוף ממוקם לאורך הים האדום וידוע במים הצלולים, החול הלבן והנופים המדהימים שלו. חוף אלמוג אילת הוא מקום נהדר לשחייה, שנורקלינג ופעילויות מים אחרות. זה גם מקום פופולרי לשיזוף ולהירגע.

חוף אלמוג אילת מחירים

המחירים לחוף אלמוג אילת משתנים בהתאם לסוג הפעילות שאתם מחפשים לעשות. לדוגמה, אם אתם מחפשים לשכור כיסא חוף או מטרייה, העלות היא 15 ₪ לשעה. אם אתם מחפשים לשכור קיאק או פאדלבורד, העלות היא 30 ₪ לשעה. אם אתם מחפשים לשכור אופנוע ים, העלות היא 50 ₪ לשעה.

שירותים בחוף אלמוג אילת

חוף אלמוג אילת מציע מגוון שירותים כדי להפוך את חווית החוף שלכם למהנה יותר. בחוף יש מזנון חטיפים ומסעדה, כמו גם תחנת מציל. יש גם מקלחות ושירותים זמינים לנוחיותכם.

פעילויות בחוף אלמוג אילת

חוף אלמוג אילת מציע מגוון פעילויות להנאת המבקרים. שחייה, שנורקלינג ופעילויות מים אחרות פופולריות בחוף. יש גם מגוון של ענפי ספורט חופים, כגון כדורעף וכדורגל חופים, הזמינים למבקרים ליהנות.

טבלת מחירים

פעילות מחיר (ש"ח)
השכרת כיסא חוף/מטריה 15
השכרת קיאקים/גלשן משוטים 30
השכרת סקי אופנועים 50

שאלות נפוצות

האם יש מצילים בחוף אלמוג אילת?

כן, יש תחנת מציל בחוף אלמוג אילת.

האם יש מקלחות ושירותים בחוף אלמוג אילת?

כן, יש מקלחות ושירותים זמינים לשימוש המבקרים.

אילו סוגי פעילויות אפשר לעשות בחוף אלמוג אילת?

בחוף אלמוג אילת תוכלו לעשות מגוון פעילויות הכוללות שחייה, שנורקלינג, ספורט חופים ועוד.

סיכום

חוף אלמוג אילת הוא יעד חוף פופולרי הממוקם בעיר הדרומית ביותר בישראל. החוף ממוקם לאורך הים האדום וידוע במים הצלולים, החול הלבן והנופים המדהימים שלו. חוף אלמוג אילת מציע מגוון שירותים ופעילויות להנאת המבקרים, לרבות שחייה, שנורקלינג, ספורט חופים ועוד. מחירי הפעילויות משתנים, אך בדרך כלל נעים בין 15 ש"ח ל-50 ש"ח לשעה.

דילוג לתוכן