דף הבית » חופים באילת » חוף אלמוג אילת מחיר כניסה

חוף אלמוג אילת מחיר כניסה

חוף אלמוג אילת מחיר כניסה

חוף אלמוג אילת: יעד חוף פופולרי

חוף אלמוג אילת הוא יעד חוף פופולרי בישראל. ממוקם על הים האדום, זהו מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש ומהים. החוף ידוע במים הצלולים והחול הלבן שלו. זה גם מקום נהדר לשנורקלינג וצלילה. החוף הוא גם ביתם של מגוון מסעדות וברים.

חוף אלמוג אילת מחיר כניסה

מחיר הכניסה לחוף אלמוג אילת זול יחסית. למבוגרים, עלות הכניסה היא 25 ש"ח (כ-7 דולר). עבור ילדים, עלות הכניסה היא 15 ש"ח (כ-4 דולר). דמי הכניסה כוללים גישה לחוף, למקלחות ולשירותים.

למה לצפות בחוף אלמוג אילת

בחוף אלמוג אילת, המבקרים יכולים לצפות למצוא מגוון פעילויות. החוף הוא מקום נהדר לשחייה, שנורקלינג וצלילה. יש גם מגוון של מסעדות וברים הממוקמים על החוף. המבקרים יכולים גם לשכור שמשיות וכיסאות תמורת תשלום קטן.

דברים לעשות בחוף אלמוג אילת

בחוף אלמוג אילת יש מגוון פעילויות. המבקרים יכולים ליהנות משחייה, שנורקלינג וצלילה. יש גם מגוון של מסעדות וברים הממוקמים על החוף. המבקרים יכולים גם לשכור שמשיות וכיסאות תמורת תשלום קטן.

טיפים לביקור בחוף אלמוג אילת

בביקור בחוף אלמוג אילת חשוב לזכור להביא קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש. כמו כן, חשוב לזכור להביא מגבת ובגדים להחלפה. כמו כן, חשוב לזכור להביא מזומן, שכן חלק מהמסעדות והברים אינם מקבלים כרטיסי אשראי.

השוואה מהירה

פעילות מחיר
דמי כניסה 25 ש"ח (7 דולר) למבוגרים, 15 ש"ח (4 דולר) לילדים
השכרת מטריות וכיסאות תשלום קטן
מסעדות וברים מגוון אפשרויות

בסך הכל, חוף אלמוג אילת הוא יעד חוף נהדר בישראל. עם המים הצלולים והחול הלבן שלו, זה מקום נהדר לשחייה, שנורקלינג וצלילה. יש גם מגוון של מסעדות וברים הממוקמים על החוף. המבקרים יכולים גם לשכור שמשיות וכיסאות תמורת תשלום קטן. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב על חוף אלמוג אילת.

דילוג לתוכן