דף הבית » חופים באילת » חוף בן הרוש אילת – מדריך מקיף

חוף בן הרוש אילת – מדריך מקיף

חוף בן הרוש אילת – מדריך מקיף

חוף בן הרוש אילת – מדריך מקיף

חוף בן הרוש אילת הוא חוף מהמם הממוקם בעיר הדרומית ביותר בישראל. זהו יעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד, המציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות. משחייה ושיזוף ועד שנורקלינג וצלילה, בחוף בן הרוש יש משהו לכולם. החוף ממוקם על הים האדום, וידוע במים הצלולים והחול הלבן שלו. זהו מקום נהדר לשחייה, שנורקלינג וצלילה, מכיוון שהמים רגועים והראות מצוינת. בחוף יש גם מגוון מסעדות ובתי קפה, כמו גם כמה חנויות ודוכני מזכרות. חוף בן הרוש הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל צבי ים, דולפינים ואפילו לווייתנים. החוף הוא גם מקום מצוין לצפייה בציפורים, שכן הוא מהווה בית למגוון ציפורים נודדות. החוף הוא גם מקום מצוין לשיזוף, שכן השמש חזקה והחול רך. יש גם שפע של שמשיות וכיסאות חוף להשכרה. חוף בן הרוש הוא גם מקום נהדר לדיג, שכן המים מלאים במגוון דגים. החוף הוא גם מקום מצוין לגלישת רוח ולגלישת עפיפונים, מכיוון שהרוחות חזקות והגלים מושלמים לפעילויות אלו. החוף הוא גם מקום מצוין לערב רומנטי, שכן יש שפע של מסעדות ובתי קפה המציעים מגוון של מנות טעימות. החוף הוא גם מקום מצוין לטיול משפחתי, שכן יש שפע של פעילויות לילדים ומבוגרים כאחד.

הגעה לחוף בן הרוש אילת

חוף בן הרוש ממוקם בעיר הדרומית ביותר בישראל, אילת. החוף נגיש בקלות ברכב, אוטובוס או מונית. החוף נגיש גם באמצעות סירה, שכן ישנם מספר סיורי סירה שיוצאים מהחוף.

דברים לעשות בחוף בן הרוש אילת

חוף בן הרוש הוא מקום מצוין למגוון פעילויות, לרבות שחייה, שיזוף, שנורקלינג, צלילה, דיג, גלישת רוח, קייטבורד וצפייה בציפורים. בחוף יש גם מגוון מסעדות ובתי קפה, וגם כמה חנויות ודוכני מזכרות.

שחייה

חוף בן הרוש הוא מקום נהדר לשחייה, שכן המים שקטים והראות מצוינת. בחוף יש גם כמה מצילים בתפקיד, כך שזה מקום בטוח לשחייה.

שנורקלינג וצלילה

חוף בן הרוש הוא גם מקום מצוין לשנורקלינג וצלילה, שכן המים צלולים והראות מצוינת. בחוף יש גם כמה חנויות צלילה המציעות השכרת ציוד וסיורי צלילה.

דיג

חוף בן הרוש הוא גם מקום מצוין לדיג, שכן המים מלאים במגוון דגים. בחוף יש גם כמה צ'ארטרים לדייג המציעים טיולי דיג.

גלישת רוח וקייטבורד

חוף בן הרוש הוא גם מקום מצוין לגלישת רוח ולגלישת עפיפונים, מכיוון שהרוחות חזקות והגלים מושלמים לפעילויות אלו. בחוף יש גם כמה חנויות המציעות השכרת ציוד ושיעורים.

השוואה מהירה

פעילות חוף בן הרוש אילת
שחייה כן
שנורקלינג וצלילה כן
דיג כן
גלישת רוח וקייטבורד כן
צפרות כן
מסעדות ובתי קפה כן
חנויות ודוכני מזכרות כן

סיכום

חוף בן הרוש אילת הוא חוף מהמם הממוקם בעיר הדרומית ביותר בישראל. זהו יעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד, המציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות. משחייה ושיזוף ועד שנורקלינג וצלילה, בחוף בן הרוש יש משהו לכולם. החוף הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל צבי ים, דולפינים ואפילו לווייתנים. החוף הוא גם מקום מצוין לצפייה בציפורים, מכיוון שהוא ביתם של מגוון ציפורים נודדות. חוף בן הרוש נגיש בקלות ברכב, באוטובוס או במונית, ומהווה מקום מצוין למגוון פעילויות, לרבות שחייה, שיזוף, שנורקלינג, צלילה, דיג, גלישת רוח, קייטבורד וצפייה בציפורים. בחוף יש גם מגוון מסעדות ובתי קפה, וגם כמה חנויות ודוכני מזכרות.

דילוג לתוכן