דף הבית » חופים באילת » חוף הדולפינים באילת לגברים בלבד

חוף הדולפינים באילת לגברים בלבד

חוף הדולפינים באילת לגברים בלבד

מהו חוף הדולפינים באילת?

חוף הדולפינים באילת הוא חוף ים הממוקם בעיר אילת, המיועד אך ורק לגברים. החוף הוא מקום פופולרי לשחייה, שיזוף ופעילויות חוף אחרות. זהו גם מקום נהדר להירגע וליהנות מהנופים היפים של הים האדום. החוף פתוח מהזריחה ועד השקיעה והכניסה אליו חופשית.

שירותים בחוף הדולפינים באילת

חוף הדולפינים באילת מציע מגוון שירותים למבקריו. יש מקלחות וחדרי הלבשה זמינים למי שצריך להתרענן לאחר השחייה. יש גם שפע של כיסאות חוף ושמשיות להשכרה. בחוף יש גם מזנון חטיפים ומסעדה, כך שהמבקרים יכולים לחטוף ארוחה קלה או משקה מרענן.

כללים בחוף הדולפינים באילת

בחוף הדולפינים באילת יש כמה כללים שעל המבקרים לפעול עליהם. כל המבקרים חייבים להיות גברים וחייבים להיות בני 18 לפחות. אסור להכניס אלכוהול לחוף, ועל המבקרים לכבד את פרטיותם של גולשים אחרים. השחייה מותרת רק באזורים ייעודיים, ואסור למבקרים להפריע לחיות הבר באזור.

דברים לעשות בחוף הדולפינים באילת

חוף הדולפינים באילת הוא מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש ומהים. המבקרים יכולים לטבול בים האדום, להשתזף על החוף, או לטייל לאורך החוף. החוף מציע גם מגוון ספורט מים, כגון שנורקלינג, קיאקים וגלישת רוח. המבקרים יכולים גם לצאת לסיור בסירה באזור ולחקור את שוניות האלמוגים הסמוכות.

איך מגיעים לחוף הדולפינים באילת

חוף הדולפינים אילת ממוקם בעיר אילת, ישראל. החוף נגיש בקלות ברכב, אוטובוס או מונית. המבקרים יכולים גם לקחת סירה מהמרינה הסמוכה. החוף פתוח מהזריחה ועד השקיעה והכניסה אליו חופשית. חוף הדולפינים באילת הוא מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש ומהים. עם הנופים היפים של הים האדום ושלל השירותים שלו, זה המקום המושלם ליום על החוף. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן