דף הבית » חופים באילת » חוף חנניה אילת: מפה, הוראות הגעה והשוואה מהירה

חוף חנניה אילת: מפה, הוראות הגעה והשוואה מהירה

חוף חנניה אילת: מפה, הוראות הגעה והשוואה מהירה

חוף חנניה אילת: מקום נהדר למנוחה וכיף

חוף חנניה אילת הוא מקום מצוין ליום של רגיעה וכיף. ממוקם בעיר אילת, חוף זה הוא מקום נהדר לבלות בו את היום בשחייה, שיזוף, וליהנות מהנופים היפים של הים האדום. החוף גם קרוב להרבה מסעדות, חנויות ואטרקציות אחרות, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו את היום. החוף מתוחזק היטב ויש בו שפע של שירותים כדי להפוך את היום שלך למהנה. יש הרבה שמשיות וכיסאות להשכרה, כמו גם מקלחות ושירותים. יש גם מציל תורן כדי להבטיח את שלומך. החוף הוא גם מקום נהדר לשנורקלינג וצלילה. מי הים האדום הם ביתם של מגוון דגים צבעוניים וחיים ימיים אחרים. תוכלו גם לחקור את שוניות האלמוגים הסמוכות ולהתרשם מהיופי של העולם התת-ימי.

איך מגיעים לחוף חנניה אילת

ההגעה לחוף חנניה אילת קלה. החוף ממוקם ממש ליד הכביש הראשי באילת, ויש חניה בשפע. אתה יכול גם לקחת מונית או אוטובוס לחוף. אם אתה נוהג, אתה יכול לקחת את כביש אילת-טאבה ולעקוב אחר השילוט לחוף. ברגע שתגיעו, תמצאו חניה בשפע וגישה נוחה לחוף.

השוואה מהירה בין חוף חנניה אילת למקומות אחרים בקרבת מקום

חוף עקבה

חוף עקבה ממוקם במרחק של קילומטרים ספורים בלבד מחוף חנניה אילת. חוף זה הוא מקום נהדר לשחייה ושנורקלינג, והוא גם קרוב להרבה מסעדות וחנויות. החוף גם מתוחזק היטב ויש בו שפע של שירותים.

שמורת טבע חוף אלמוגים

שמורת טבע חוף אלמוג נמצאת במרחק של קילומטרים ספורים בלבד מחוף חנניה אילת. חוף זה הוא מקום נהדר לשחייה ושנורקלינג, והוא גם קרוב להרבה מסעדות וחנויות. החוף גם מתוחזק היטב ויש בו שפע של שירותים.

השוואה מהירה

החוף שחייה שנורקלינג מסעדות/חנויות שירותים
חוף חנניה אילת כן כן כן כן
חוף עקבה כן כן כן כן
שמורת טבע חוף אלמוגים כן כן כן כן

בסך הכל, חוף חנניה אילת הוא מקום מצוין ליום של רגיעה וכיף. החוף מתוחזק היטב ויש בו שפע של שירותים כדי להפוך את היום שלך למהנה. החוף גם קרוב להרבה מסעדות, חנויות ואטרקציות אחרות, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו את היום. מי הים האדום הם ביתם של מגוון דגים צבעוניים וחיים ימיים אחרים, מה שהופך אותו למקום מצוין לשנורקלינג וצלילה. אם אתם מחפשים מקום נהדר לבלות בו, חוף חנניה אילת הוא בחירה מצוינת.

דילוג לתוכן