דף הבית » חופים באילת » חוף חנניה אילת שעות פעילות

חוף חנניה אילת שעות פעילות

חוף חנניה אילת שעות פעילות

חוף חנניה אילת: חוף פופולרי בעיר אילת

חוף חנניה אילת הוא חוף פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. זהו מקום נהדר לשחייה, להשתזף וליהנות מהנופים היפים של הים האדום. החוף מתוחזק היטב ומציע מגוון שירותים, לרבות מקלחות, שירותים ומזנון חטיפים. החוף פתוח כל השנה והוא חופשי לציבור. זהו מקום נהדר למשפחות, שכן יש שפע של פעילויות לילדים ליהנות. יש גם שפע של כיסאות חוף ושמשיות להשכרה.

חוף חנניה אילת שעות פעילות

חוף חנניה אילת פתוח כל יום בין השעות 8:00-20:00. בחודשי הקיץ החוף פתוח עד 21:00 בערב. בחודשי החורף החוף פתוח עד 18:00 בערב. החוף פתוח לקהל הרחב, אך קיימות הגבלות מסוימות. השחייה מותרת רק בשעות 8:00 עד 18:00. לאחר השעה 18:00, החוף סגור לשחייה.

שירותים בחוף חנניה אילת

חוף חנניה אילת מציע מגוון שירותים למבקרים. ישנם מקלחות ושירותים זמינים לשימוש. יש גם מזנון חטיפים הממוקם על החוף, המגיש מגוון חטיפים ומשקאות. החוף מציע גם מגוון של כיסאות חוף ושמשיות להשכרה. את הכיסאות והשמשיות ניתן לשכור תמורת תשלום קטן.

השוואה מהירה

נוֹחוּת זמינות
מקלחות כן
שירותים כן
בר חטיפים כן
כסאות חוף ושמשיות כן (להשכרה)

שחייה בחוף חנניה אילת

מותרת שחיה בחוף חנניה אילת בשעות 8:00-18:00. לאחר השעה 18:00, החוף סגור לשחייה. אסור לשחות בחודשי החורף.

מצילים בחוף חנניה אילת

החוף מאויש במצילים בשעות 8:00 עד 18:00. המצילים נמצאים שם כדי להבטיח את שלומם של השחיינים והחופים.

חניה בחוף חנניה אילת

חניה זמינה בחוף חנניה אילת בתשלום קטן. החניון ממוקם בסמוך לחוף הים ופתוח בין השעות 8:00-20:00.

דעתי האישית

הייתי בחוף חנניה אילת מספר פעמים ותמיד הייתה לי חוויה נהדרת. החוף מתוחזק היטב והשירותים נהדרים. המצילים ידידותיים והחוף הוא מקום נהדר לשחייה ולשיזוף. אני בהחלט ממליץ על החוף הזה לכל מי שמבקר בעיר אילת. בסך הכל, חוף חנניה אילת הוא מקום נהדר לשחייה, להשתזף וליהנות מהנופים היפים של ים סוף. החוף מתוחזק היטב ומציע מגוון שירותים, לרבות מקלחות, שירותים ומזנון חטיפים. החוף פתוח כל השנה והוא חופשי לציבור. זהו מקום נהדר למשפחות, שכן יש שפע של פעילויות לילדים ליהנות. אם אתם מחפשים חוף נהדר באילת, חוף חנניה אילת בהחלט שווה ביקור. למידע נוסף על חוף חנניה אילת, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

דילוג לתוכן