דף הבית » חופים באילת » חוף חנניה אילת שעות פתיחה ספורט ימי

חוף חנניה אילת שעות פתיחה ספורט ימי

חוף חנניה אילת שעות פתיחה ספורט ימי

חוף חנניה אילת שעות פתיחה ספורט ימי

חוף חנניה אילת ספורט ים הוא יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. ממוקם בעיר היפה אילת, החוף מציע מגוון פעילויות ואטרקציות למבקרים בכל הגילאים. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בשמש או הרפתקה מרגשת, בחוף חנניה יש משהו לכולם. הנה מה שצריך לדעת על שעות הפתיחה והפעילויות בחוף חנניה אילת ספורט ים.

שעות פתיחה

ספורט ים חוף חנניה אילת פתוח בין השעות 8:00-20:00 בכל ימות השבוע. במהלך חודשי הקיץ, החוף פתוח עד 21:00 בערב. המבקרים מוזמנים להגיע מוקדם כדי לנצל את מכלול הפעילויות הזמינות.

פעילויות

חוף חנניה אילת ספורט ים מציע מגוון פעילויות למבקרים בכל הגילאים. משחייה ושנורקלינג ועד קיאקים וגלישת רוח, יש משהו לכולם. החוף מציע גם מגוון של ציוד ספורט מים להשכרה, לרבות אופנועי ים, לוחות משוטים ועוד.

בְּטִיחוּת

בטיחות המבקרים היא בראש סדר העדיפויות בחוף חנניה אילת ספורט ימי. מצילים תורנים בכל עת והחוף מצויד במגוון ציוד בטיחות, לרבות חליפות הצלה וערכות עזרה ראשונה. המבקרים מוזמנים לעקוב אחר כל הוראות הבטיחות ולשחות רק באזורים המיועדים לכך.

אוכל ושתייה

חוף חנניה אילת ספורט ים מציע מגוון אפשרויות אוכל ושתייה למבקרים. ישנן מספר מסעדות ובתי קפה הממוקמים ליד החוף, כמו גם מגוון עמדות חטיפים. המבקרים מוזמנים להביא גם אוכל ושתייה משלהם לחוף.

מידע נוסף

חוף חנניה אילת ספורט ים הוא יעד מצוין ליום כיף בשמש. המבקרים מוזמנים לעיין באתר האינטרנט של החוף לקבלת מידע נוסף, כולל רשימת פעילויות וטיפים לבטיחות. למבט מעמיק יותר על חוף הים, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב על ספורט ים של חוף חנניה אילת. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בשמש או הרפתקה מרגשת, חוף חנניה אילת לספורט ים יש משהו לכולם. עם הנופים היפים, מגוון הפעילויות ושעות הפתיחה הנוחות, זהו היעד המושלם ליום כיף. אז קחו את בגד הים וצאו לחוף חנניה אילת ספורט ימי ליום כיף בשמש.

דילוג לתוכן