דף הבית » חופים באילת » חוף חנניה אילת שעות פתיחה ספורט ימי

חוף חנניה אילת שעות פתיחה ספורט ימי

חוף חנניה אילת שעות פתיחה ספורט ימי

חוף חנניה אילת ספורט ים

חוף חנניה אילת ספורט ים הוא מקום מצוין ליהנות ממגוון פעילויות ספורט ימי. ממוקם בעיר היפה אילת, חוף זה מציע מגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה. מסקי אופנועים ועד קיאקים, יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בשמש או הרפתקה מלאת אדרנלין, חוף חנניה אילת ספורט ים יש הכל.

שעות פתיחה

ספורט ים חוף חנניה אילת פתוח שבעה ימים בשבוע בין השעות 9:00-17:00. במהלך חודשי הקיץ, החוף פתוח עד 20:00. הכניסה לחוף היא בחינם ואין צורך להזמין מקום מראש. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להופיע ותוכל להתחיל ליהנות מהפעילויות.

פעילויות

בחוף חנניה אילת ספורט ים תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות. סקי אופנועים, קיאקים וגלישה במשוטים זמינים כולם. יש גם מגוון סירות להשכרה, כולל סירות מנוע, מפרשיות וקטמרנים. אם אתם מחפשים חוויה רגועה יותר, תוכלו גם לשכור כיסא חוף ושמשיה ופשוט להירגע בשמש.

בְּטִיחוּת

בטיחות בראש סדר העדיפויות בחוף חנניה אילת ספורט ימי. כל הפעילויות מפוקחות על ידי צוות מנוסה וכל הציוד נבדק ומתוחזק באופן שוטף. חלוקי הצלה מסופקים לכל הפעילויות ויש ללבוש אותם בכל עת.

מה להביא

בביקור בחוף חנניה ספורט ים אילת, חשוב להצטייד בציוד המתאים. קרם הגנה, משקפי שמש וכובע חיוניים להגנה על עצמך מפני השמש. כמו כן, כדאי להביא מגבת ובגדים להחלפה. אם אתם מתכננים לשכור סירה, תצטרכו להביא רישיון נהיגה בתוקף.

סיכום

חוף חנניה אילת ספורט ים הוא מקום מצוין ליהנות ממגוון פעילויות ספורט ימי. עם שעות הפתיחה הנוחות ומגוון רחב של פעילויות, זהו המקום המושלם לבלות בו יום בשמש. בין אם אתם מחפשים הרפתקה מלאת אדרנלין או יום רגוע בשמש, חוף חנניה אילת ספורט ים יש הכל. למידע נוסף על הפעילויות הזמינות, בדוק את ספורט הים של חוף חנניה אילת ביוטיוב.

דילוג לתוכן