דף הבית » חופים באילת » חוף מגדלור אילת – ביקור חובה לכל מטייל

חוף מגדלור אילת – ביקור חובה לכל מטייל

חוף מגדלור אילת – ביקור חובה לכל מטייל

חוף מגדלור אילת – ביקור חובה לכל מטייל

חוף מגדלור אילת הוא אחד החופים היפים בעולם. ממוקם בעיר אילת, הוא מציע נופים מדהימים של ים סוף ומהווה מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש. החוף הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, מה שהופך אותו למקום נהדר עבור חובבי טבע. הנה כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבקר בחוף המגדלור באילת.

הצפיות

הנופים מחוף מגדלור אילת פשוט עוצרי נשימה. מהחוף ניתן לראות את הים האדום וההרים שמסביב. השקיעות יפות במיוחד, והחוף הוא מקום מצוין לראות את השמש שוקעת.

חיות הבר

חוף המגדלור באילת הוא ביתם של מגוון חיות בר. אתה יכול לזהות דולפינים, צבי ים, ואפילו לווייתנים במים. החוף הוא גם מקום מצוין לצפייה בציפורים, מכיוון שהוא ביתם של מגוון עופות ים.

הפעילויות

חוף המגדלור באילת הוא מקום מצוין למגוון פעילויות. אתה יכול ללכת לשחות, לצלול, ואפילו לצלול במים. יש גם מגוון של מסעדות וברים הממוקמים ליד החוף, מה שהופך אותו למקום נהדר לבילוי לילי.

המתקנים

בחוף המגדלור באילת יש מגוון מתקנים כדי להפוך את הביקור שלך למהנה יותר. יש מקלחות ושירותים זמינים, כמו גם מגוון חנויות ומסעדות. בחוף יש גם מציל תורן, מה שהופך אותו למקום בטוח לשחייה ופעילויות אחרות.

דעתי האישית

ביקרתי בחוף המגדלור באילת מספר פעמים, וזה אחד המקומות האהובים עלי בעולם. הנופים פשוט מדהימים, וחיות הבר מדהימות. החוף הוא גם מקום מצוין למגוון פעילויות, והמתקנים הופכים אותו למקום נהדר ליום בחוץ. אני ממליץ בחום לבקר בחוף המגדלור באילת אם אי פעם תהיה לך הזדמנות.

מה שאתה צריך לדעת לפני הביקור

הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני ביקור בחוף המגדלור באילת:

  • החוף פתוח מ-8 בבוקר עד 20 בערב.
  • הכניסה לחוף היא בחינם.
  • שחייה מותרת, אך אין מציל תורן.
  • יש מגוון רחב של מסעדות וברים הממוקמים ליד החוף.
  • החוף הוא ביתם של מגוון חיות בר, אז הקפידו לכבד את בעלי החיים.
דילוג לתוכן