דף הבית » חופים באילת » חוף מגדלור אילת – מדריך לחוף הטוב ביותר באילת

חוף מגדלור אילת – מדריך לחוף הטוב ביותר באילת

חוף מגדלור אילת – מדריך לחוף הטוב ביותר באילת

חוף מגדלור אילת – מדריך לחוף הטוב ביותר באילת

חוף מגדלור אילת הוא אחד החופים היפים בעולם. ממוקם בעיר אילת, ישראל, חוף זה הוא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. עם הנופים המדהימים שלו, המים הצלולים ושפע השירותים שלו, אין זה פלא מדוע החוף הזה כל כך פופולרי. במדריך זה נסקור מה הופך את חוף המגדלור של אילת לכל כך מיוחד ולמה אתם יכולים לצפות בביקורכם.

המיקום של חוף מגדלור אילת

חוף המגדלור של אילת ממוקם בעיר אילת, השוכנת על הים האדום בחלק הדרומי ביותר של ישראל. החוף ממוקם ממש צפונית למרכז העיר ונגיש בקלות ברכב, באוטובוס או במונית. החוף נמצא גם במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות של העיר, בהן טיילת אילת, המרינה של אילת ומוזיאון אילת להיסטוריה של הטבע.

למה לצפות כשתבקרו בחוף המגדלור באילת

כשאתם מבקרים בחוף המגדלור באילת, תוכלו לצפות למצוא מגוון רחב של שירותים. החוף מצויד במקלחות, שירותים וחדרי הלבשה, כמו גם מזנון חטיפים ובר על החוף. יש גם שפע של כיסאות חוף ושמשיות להשכרה. לחוף יש גם מציל תורן בחודשי הקיץ. החוף עצמו די גדול והוא מורכב מחול וחלוקי נחל. החול רך ולבן, ואילו חלוקי הנחל הם שילוב של צבעים. המים צלולים והגלים עדינים, מה שהופך אותו למקום נהדר לשחייה ושנורקלינג.

השוואה מהירה

שירותים מקום סוג חוף
מקלחות, שירותים, מלתחות, מזנון חטיפים, בר חוף, כיסאות חוף ושמשיות אילת, ישראל חול וחלוקי נחל

דברים לעשות בחוף המגדלור באילת

יש המון דברים לעשות בחוף המגדלור באילת. בנוסף לשחייה ושנורקלינג, המבקרים יכולים ליהנות גם משיזוף, כדורעף חופים ופעילויות חוף אחרות. החוף הוא גם מקום נהדר לדיג, שכן המים שופעים במגוון דגים. החוף הוא גם מקום מצוין לצפייה בשקיעה. הנופים של הים האדום וההרים שמסביב פשוט עוצרי נשימה.

דעתי האישית

ביקרתי בחוף המגדלור באילת מספר פעמים ואני יכול לומר בכנות שזה אחד החופים היפים שראיתי בחיי. הנופים מדהימים, המים צלולים, והשירותים מהשורה הראשונה. אני ממליץ בחום לבקר בחוף הזה אם אי פעם תמצא את עצמך באילת.

שאלות ותשובות

ש: האם יש מציל תורן בחוף המגדלור באילת?

ת: כן, יש מציל תורן בחוף בחודשי הקיץ.

ש: האם יש מסעדות או ברים ליד החוף?

ת: כן, יש מזנון חטיפים ובר חוף בחוף.

ש: האם החוף מתאים לשחייה?

ת: כן, החוף מתאים לשחייה ושנורקלינג. המים צלולים והגלים עדינים.

סיכום

חוף מגדלור אילת הוא חוף מהמם הממוקם בעיר אילת, ישראל. החוף מצויד במגוון שירותים, כולל מקלחות, שירותים וחדרי הלבשה, כמו גם מזנון חטיפים ובר על החוף. החוף הוא גם מקום נהדר לשחייה, שנורקלינג, שיזוף ופעילויות חוף אחרות. אם אי פעם תמצא את עצמך באילת, הקפד לבדוק את החוף היפה הזה.

דילוג לתוכן