דף הבית » חופים באילת » חוף מומלץ באילת

חוף מומלץ באילת

חוף מומלץ באילת

החוף הטוב ביותר באילת

אילת היא יעד תיירותי פופולרי בדרום ישראל, הידועה בחופיה היפים ובנופי הים האדום המדהימים. בין אם אתם מחפשים מקום להירגע ולספוג את השמש, או מקום לטבול בים התיכון, באילת יש משהו לכולם. אבל עם כל כך הרבה חופים לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם הוא הטוב ביותר. כדי לעזור לכם להחליט, הנה הצצה לחוף העליון באילת.

מקום

החוף הטוב ביותר באילת ממוקם בצד הצפוני של העיר, ליד המרינה. זה נגיש בקלות ברכב, ויש הרבה חניה בקרבת מקום. החוף נמצא גם במרחק הליכה מרבים מהמלונות והמסעדות של העיר, מה שהופך אותו למקום מצוין לטיול יום.

שירותים

חוף הים באילת מציע מגוון שירותים, לרבות מקלחות, שירותים ומזנון. יש גם שפע של שמשיות וכסאות נוח להשכרה, כך שתוכלו להירגע בצל. בחוף יש גם מציל תורן, כך שתוכלו להרגיש בטוחים בזמן שחייה בים התיכון.

פעילויות

חוף הים באילת הוא מקום נהדר לשחייה, להשתזף וליהנות מהים התיכון. אתה יכול גם לקחת חלק במגוון ספורט מים, כגון שנורקלינג, קיאקים וגלישת רוח. אם אתם מרגישים הרפתקנים, תוכלו אפילו לצאת לסיור בסירה בים האדום.

סיכום

חוף הים באילת הוא המקום המושלם ליום של רגיעה וכיף. עם המיקום הנוח, השירותים והפעילויות שלו, אין זה פלא מדוע זה החוף העליון בעיר. אז אם אתם מחפשים מקום נהדר לבלות בו את היום, צאו לחוף הים באילת ותיהנו מהים התיכון.

השוואה מהירה

החוף מקום שירותים פעילויות
החוף הטוב ביותר באילת ליד המרינה מקלחות, שירותים, מזנון, שמשיות, כסאות נוח שחייה, שיזוף, ספורט מים, סיורים בסירה
דילוג לתוכן