דף הבית » חופים באילת » חוף מוש בן ארי אילת מחיר – מדריך לחוף הטוב בישראל

חוף מוש בן ארי אילת מחיר – מדריך לחוף הטוב בישראל

חוף מוש בן ארי אילת מחיר – מדריך לחוף הטוב בישראל

חוף מוש בן ארי אילת מחיר – מדריך לחוף הטוב ביותר באילת

חוף מוש בן ארי באילת הוא מקום נהדר לבלות בו יום בשמש. ממוקם על הים האדום, החוף הוא יעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. עם המים הצלולים, החול הלבן והנופים המדהימים, אין זה פלא מדוע החוף הזה כל כך פופולרי. החוף פתוח לקהל הרחב והכניסה חופשית. יש שפע של שירותים זמינים, כולל מקלחות, שירותים ומזנון חטיפים. יש גם שפע של כיסאות חוף ושמשיות להשכרה. עלות השכרת כסא חוף ושמשיה נעה בסביבות 25 שקלים ליום. החוף הוא גם ביתם של מגוון פעילויות, כגון שחייה, שנורקלינג ושייט קיאקים. יש גם שפע של משחקי חוף לשחק, כמו כדורעף ופריזבי. למי שמחפש חוויה מרגיעה יותר, יש שפע של כסאות נוח וערסלים להשכרה. עלות השכרת כסא נוח או ערסל נעה בסביבות 15 שקלים ליום. החוף הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל צבי ים, דולפינים ואפילו לווייתנים. זה מקום נהדר לקחת פסק זמן מהמולת העיר וליהנות מהיופי של הטבע.

דברים לעשות בחוף מוש בן ארי

יש שפע של פעילויות בחוף מוש בן ארי. שחייה ושנורקלינג הן פעילויות פופולריות, שכן המים צלולים והראות מצוינת. שייט קיאקים הוא גם דרך מצוינת לחקור את האזור ולהתבונן מקרוב בחיות הבר. גם משחקי חוף פופולריים, ויש הרבה כסאות חוף ושמשיות להשכרה. יש גם שפע של כסאות נוח וערסלים להשכרה, כך שתוכלו להירגע וליהנות מהנוף.

דעה אישית

היה לי העונג לבקר בחוף מוש בן ארי לאחרונה ואני חייב לומר שזה היה אחד החופים היפים שראיתי. המים הצלולים, החול הלבן והנופים המדהימים הופכים אותו למקום נהדר לבלות בו יום בשמש. עלות הכניסה חינם, והשירותים נהדרים. אני ממליץ בחום לבקר בחוף הזה אם אתה אי פעם באילת.

דילוג לתוכן