דף הבית » חופים באילת » חוף מלכת שבא באילת – ביקור חובה לכל תייר

חוף מלכת שבא באילת – ביקור חובה לכל תייר

חוף מלכת שבא באילת – ביקור חובה לכל תייר

חוף מלכת שבא באילת – ביקור חובה לכל תייר

אילת, עיר השוכנת בקצה הדרומי ביותר של ישראל, היא יעד תיירותי פופולרי עבור מטיילים מקומיים ובינלאומיים כאחד. אחת האטרקציות המתויירות בעיר היא חוף מלכת שבא. חוף זה ידוע בנופים המדהימים שלו, במים הצלולים ובמגוון רחב של פעילויות שהופכות אותו ליעד חובה לכל תייר.

ההיסטוריה של חוף מלכת שבא

חוף מלכת שבא נקראת על שם מלכת שבא האגדית, שאומרים שביקרה באזור במאה ה-10 לפני הספירה. החוף ממוקם בחלקה הצפוני של אילת, והוא אחד החופים הוותיקים בעיר. זהו גם אחד החופים הפופולריים ביותר באזור, ומבקרים בו אלפי תיירים מדי שנה.

מה לעשות בחוף מלכת שבא

חוף מלכת שבא הוא מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש. החוף עטור עצי דקל וחול לבן, וזה המקום המושלם לבלות בו יום רגיעה בשמש. החוף מציע גם מגוון רחב של פעילויות, כולל שחייה, שנורקלינג ושייט קיאקים. יש גם כמה מסעדות וברים הממוקמים ליד החוף, כך שתוכלו לחטוף ארוחה קלה או משקה מרענן בזמן שאתם שם.

האטרקציות של חוף מלכת שבא

חוף מלכת שבא הוא ביתם של כמה מהנופים המדהימים ביותר באילת. החוף מוקף בהרים ובים סוף, והנופים פשוט עוצרי נשימה. החוף הוא גם ביתם של מגוון רחב של חיות בר, כולל דולפינים, צבי ים, ומגוון דגים. החוף הוא גם בית למגוון רחב של פעילויות, כולל צלילה, גלישת רוח וגלישת עפיפונים. יש גם מספר סיורי סירה זמינים, כך שתוכלו לחקור את האזור ולראות את המראות מהמים.

השוואה מהירה

מְשִׁיכָה חוף מלכת שבא
מקום אילת, ישראל
פעילויות שחייה, שנורקלינג, קיאקים, צלילה, גלישת רוח, גלישת עפיפונים, סיורי סירה
חַיוֹת בַּר דולפינים, צבי ים, דגים

חוף מלכת שבא הוא יעד חובה לכל תייר המבקר באילת. החוף הוא ביתם של נופים מדהימים, מים צלולים ומגוון רחב של פעילויות שהופכות אותו למקום נהדר לבלות בו יום. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בשמש או יום מלא הרפתקאות על המים, בחוף מלכת שבא יש משהו לכולם. לכן, אם אתם מתכננים טיול לאילת, דאגו להוסיף את חוף מלכת שבא לרשימת היעדים שחובה לבקר בהם. כדי ללמוד עוד על החוף והאטרקציות שלו, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

דילוג לתוכן