דף הבית » חופים באילת » חוף נפרד באילת שעות

חוף נפרד באילת שעות

חוף נפרד באילת שעות

חוף נפרד באילת

אילת היא יעד תיירותי פופולרי בישראל, ואחת האטרקציות הפופולריות בה היא חוף הים הנפרד. ממוקם בעיר אילת, החוף הוא מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש, החול והים. החוף מופרד מהחוף הראשי בחומה, וזה מקום מצוין למי שרוצה להתרחק מהמולת החוף המרכזי.

למה לצפות בחוף הנפרד

החוף הנפרד באילת הוא מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש, החול והים. החוף מופרד מהחוף הראשי בחומה, וזה מקום מצוין למי שרוצה להתרחק מהמולת החוף המרכזי. החוף הוא גם מקום נהדר לשחייה, שנורקלינג ופעילויות מים אחרות. יש גם שפע של מסעדות וברים בקרבת מקום, כך שתוכלו ליהנות מארוחה או ממשקה בזמן שאתם שם.

שעות פעילות

החוף הנפרד באילת פתוח מדי יום בין השעות 8:00-20:00. במהלך חודשי הקיץ, החוף פתוח בין השעות 8:00-22:00. במהלך חודשי החורף, החוף פתוח בין השעות 8:00-18:00. החוף סגור בחגים יהודיים.

דברים לעשות בחוף הנפרד

החוף הנפרד באילת הוא מקום נהדר לשחייה, שנורקלינג ופעילויות מים אחרות. יש גם שפע של מסעדות וברים בקרבת מקום, כך שתוכלו ליהנות מארוחה או ממשקה בזמן שאתם שם. החוף הוא גם מקום נהדר לשיזוף, ויש שפע של שמשיות וכיסאות זמינים להשכרה. החוף הוא גם מקום נהדר לדיג, ויש שפע של סירות דיג זמינות להשכרה. יש גם שפע של חנויות בקרבת מקום, כך שתוכלו לקנות מזכרות ופריטים אחרים.

סיכום

החוף הנפרד באילת הוא מקום מצוין למי שרוצה להתרחק מההמולה של החוף המרכזי. החוף פתוח בין השעות 8:00-20:00 בכל יום, ובחודשי הקיץ החוף פתוח בין השעות 8:00-22:00. החוף הוא מקום נהדר לשחייה, שנורקלינג ופעילויות מים אחרות, ויש שפע של מסעדות וברים בקרבת מקום. החוף הוא גם מקום נהדר לדיג, ויש שפע של סירות דיג זמינות להשכרה. אם אתם מחפשים מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש, החול והים, אז החוף הנפרד באילת הוא המקום המושלם עבורכם. למידע נוסף על החוף ושעות הפעילות שלו, בדוק את הסרטון הזה .

דילוג לתוכן