דף הבית » חופים באילת » חוף שרתון אילת – בילוי מרגיע

חוף שרתון אילת – בילוי מרגיע

חוף שרתון אילת – בילוי מרגיע

חוף שרתון אילת – בילוי מרגיע

חוף שרתון אילת הוא יעד מושלם לבילוי רגוע. ממוקם בעיר היפה אילת, מלון על חוף הים זה מציע נופים מדהימים של הים האדום ומגוון של שירותים ופעילויות כדי להפוך את שהותכם למהנה. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, בחוף שרתון אילת יש משהו לכל אחד.

מקומות לינה

שרתון חוף אילת מציע מגוון מקומות אירוח שיתאימו לצרכים שלכם. מסוויטות מפוארות ועד חדרי אירוח נוחים, תמצאו משהו שיתאים לתקציב שלכם. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון מרכז כושר, ספא ובריכה.

פעילויות

חוף שרתון אילת מציע מגוון פעילויות להנעים אתכם במהלך שהותכם. למלון חוף פרטי, בו תוכלו להירגע בשמש או לטבול בים האדום. יש גם מגוון רחב של ענפי ספורט מים, כגון שנורקלינג, קיאקים וגלישת רוח. המלון מציע גם מגוון פעילויות יבשתיות, כגון טניס, כדורעף וכדורסל.

אוכל

חוף שרתון אילת מציע מגוון אפשרויות לסעודה שיתאימו לטעמכם. במלון שתי מסעדות, האחת מציעה מטבח בינלאומי והשנייה מתמחה במנות מקומיות. יש גם בר וטרקלין, בהם תוכלו ליהנות מקוקטייל או חטיף קל.

דעה אישית

לאחרונה היה לי העונג להתארח בחוף שרתון אילת ואני חייב לומר שזו הייתה חוויה מדהימה. מקומות הלינה היו נוחים והשירותים היו ברמה הגבוהה ביותר. הצוות היה ידידותי ועוזר, והפעילויות היו מהנות ומהנות. אני בהחלט ממליץ על מלון זה לכל מי שמחפש חופשה מרגיעה. חוף שרתון אילת הוא בחירה מצוינת לחופשה מרגיעה. עם הנופים המדהימים של הים האדום, מקומות לינה נוחים ומגוון פעילויות, זהו היעד המושלם לחופשה רומנטית או לחופשה משפחתית. אם אתם מחפשים מקום להירגע ולהירגע, חוף שרתון אילת הוא הבחירה המושלמת. למידע נוסף על חוף שרתון אילת, בקרו ביוטיוב .

  • נופים יפים של ים סוף
  • מגוון מקומות לינה שיתאימו לתקציב שלכם
  • מגוון פעילויות כדי לבדר אותך
  • מגוון אפשרויות לסעודה שיתאימו לטעמכם
דילוג לתוכן