דף הבית » חופים באילת » חניית חוף מגדלור אילת

חניית חוף מגדלור אילת

חניית חוף מגדלור אילת

חניית חוף מגדלור אילת

חוף המגדלור באילת הוא מקום נהדר ליום בחוץ בשמש. חוף זה ממוקם בעיר אילת ומהווה יעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד. עם שפע של חניה, שירותים ונוף מדהים של הים האדום, קל להבין מדוע החוף הזה כל כך פופולרי.

חֲנָיָה

בחוף המגדלור באילת יש שפע של חניה זמינה למבקרים. ישנם מספר חניונים הממוקמים ליד החוף, כמו גם כמה מקומות חניה ברחוב. החניונים מטופחים ומציעים שפע של מקום למכוניות ולכלי רכב אחרים.

שירותים

בחוף המגדלור באילת יש מגוון שירותים לרשות המבקרים. יש כמה מסעדות ובתי קפה הממוקמים ליד החוף, כמו גם כמה חנויות. יש גם כמה כיסאות חוף ושמשיות להשכרה. בנוסף, ישנם מספר שירותים ציבוריים הממוקמים ליד החוף.

צפיות

הנופים מחוף מגדלור אילת מהממים. החוף ממוקם על הים האדום, והמבקרים יכולים ליהנות מנופים מדהימים של הים והסביבה. החוף ממוקם גם בסמוך למספר אטרקציות נוספות, כמו אקווריום אילת ומוזיאון אילת.

השוואה מהירה

תכונה חוף מגדלור אילת
חֲנָיָה חניה בשפע זמינה
שירותים מסעדות, בתי קפה, חנויות, כסאות חוף, שמשיות, שירותים ציבוריים
צפיות נופים מדהימים של הים האדום והסביבה

חוף המגדלור באילת הוא מקום נהדר ליום בחוץ בשמש. עם שפע של חניה, שירותים ונופים מדהימים, קל להבין מדוע החוף הזה כל כך פופולרי. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בשמש או הרפתקה מרגשת, חוף המגדלור באילת הוא המקום המושלם. למידע נוסף על החוף והסביבה, עיין בסרטון YouTube זה .

דילוג לתוכן