דף הבית » חופים באילת » חנניה אילת שירותי חוף

חנניה אילת שירותי חוף

. חנניה אילת שירותי חוף

חנניה אילת שירותי חוף

חנניה אילת שירותי חוף היא חברת שירותי חוף הממוקמת בעיר היפה אילת, ישראל. החברה מציעה מגוון פעילויות חוף למקומיים ולתיירים כאחד. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בשמש או הרפתקה מרגשת, בחנניה שירותי חוף אילת יש משהו לכל אחד.

פעילויות חוף

חנניה שירותי חוף אילת מציעים מגוון רחב של פעילויות חוף לרבות שחייה, שיזוף, שנורקלינג, קיאקים ועוד. החברה מציעה גם כדורעף חופים, כדורגל חופים וטניס חופים. למי שמחפש חוויה הרפתקנית יותר, שירותי חוף חנניה אילת מציעים מצנחי רחיפה, סקי אופנועים ושייט בסירות בננה.

השכרת ציוד חוף

חנניה שירותי חוף אילת מציעה גם השכרת ציוד חוף. לחברה מבחר רחב של כסאות חוף, שמשיות וצעצועי חוף. הם מציעים גם מגבות חוף, מחצלות חוף ותיקי חוף.

בטיחות בחוף

חנניה שירותי חוף אילת מתחייבת להעניק חווית חוף בטוחה ומהנה לכל לקוחותיה. החברה מציעה מצילים תורנים בכל עת ומספקת ציוד בטיחות כמו חליפות הצלה וערכות עזרה ראשונה.

להפיק את המרב מחוויית החוף שלך

חנניה שירותי חוף אילת מציעה מגוון טיפים ועצות שיעזרו לכם להפיק את המרב מחוויית החוף שלכם. החברה ממליצה לך ללבוש קרם הגנה וביגוד מגן כדי להגן על עצמך מפני קרני השמש המזיקות. הם גם מציעים לך להביא הרבה מים וחטיפים כדי לשמור על לחות ואנרגיה לאורך כל היום.

השוואה מהירה

פעילות מחיר
שחייה חינם
שנורקלינג 20 דולר לשעה
שייט קיאקים $30 לשעה
כדורעף חופים $10 לשעה
כדורגל חופים $10 לשעה
טניס חוף $10 לשעה
צְנִיחַת רְחִיפָה 50 דולר לשעה
סקי מים 50 דולר לשעה
שיט בסירת בננה 50 דולר לשעה
השכרת ציוד חוף משתנה

סיכום

חנניה שירותי חוף אילת היא אופציה מצוינת למי שמחפש חווית חוף מהנה ובטוחה באילת. החברה מציעה מגוון פעילויות חוף והשכרת ציוד חוף כדי להפוך את חווית החוף שלכם למהנה ככל האפשר. למידע נוסף על שירותי חוף חנניה אילת, בקרו בעמוד היוטיוב שלהם.

דילוג לתוכן