דף הבית » מוצרי אפל » טלפון ירוק אפל מג'דל שמס: כל מה שצריך לדעת

טלפון ירוק אפל מג'דל שמס: כל מה שצריך לדעת

טלפון ירוק אפל מג'דל שמס: כל מה שצריך לדעת

מה זה Phone Green Apple מג'דל שמס?

טלפון ירוק אפל מג'דל שמס הוא דגם סמארטפון פופולרי במזרח התיכון. זהו מכשיר בינוני המציע איזון מצוין בין מחיר לביצועים. הטלפון מופעל על ידי מעבד 1.5GHz מתומן ליבות ויש לו 3GB של זיכרון RAM. יש לו גם צג HD בגודל 5.5 אינץ' ומצלמה אחורית של 13MP. הטלפון פועל על אנדרואיד 6.0 מרשמלו ויש לו סוללה של 3000mAh.

תכונות של טלפון ירוק אפל מג'דל שמס

לטלפון הירוק אפל מג'דל שמס יש מספר תכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת למי שמחפש מכשיר בינוני. יש לו מסך HD בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציה של 1280 על 720 פיקסלים. הטלפון מופעל על ידי מעבד 1.5GHz מתומן ליבות ויש לו 3GB של זיכרון RAM. יש לו גם מצלמה אחורית של 13MP עם פלאש LED ומצלמה קדמית של 5MP. הטלפון פועל על אנדרואיד 6.0 מרשמלו ויש לו סוללה של 3000mAh.

לְעַצֵב

לטלפון ירוק אפל מג'דל שמס עיצוב מלוטש ומודרני. יש לו מסגרת מתכת ולוח אחורי מפלסטיק. הטלפון זמין בצבעים שחור, לבן וזהב. לטלפון יש מסך HD בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציה של 1280 על 720 פיקסלים. הטלפון מופעל על ידי מעבד 1.5GHz מתומן ליבות ויש לו 3GB של זיכרון RAM.

מַצלֵמָה

לטלפון ירוק אפל מג'דל שמס יש מצלמה אחורית 13MP עם פלאש LED ומצלמה קדמית של 5MP. המצלמה האחורית מסוגלת להקליט סרטונים ברזולוציית 1080p. לטלפון יש גם מספר תכונות מצלמה כמו פנורמה, HDR וזיהוי פנים.

ביצועים

ה-Phone Green Apple מג'דל שמס מופעל על ידי מעבד 1.5GHz מתומן ליבות ובעל 3GB של זיכרון RAM. הטלפון פועל על אנדרואיד 6.0 מרשמלו ויש לו סוללה של 3000mAh. לטלפון יש 32GB של אחסון פנימי שניתן להרחיב עד 128GB באמצעות כרטיס microSD.

מחיר

ה-Phone Green Apple מג'דל שמס זמין לרכישה במזרח התיכון בסביבות 200$.

שאלות ותשובות

ש: האם לטלפון ירוק אפל מג'דל שמס יש סורק טביעות אצבע?

ת: לא, לטלפון ירוק אפל למג'דל שמס אין סורק טביעות אצבע.

ש: האם לטלפון הירוק אפל מג'דל שמס יש סוללה נשלפת?

ת: לא, לטלפון ירוק אפל מג'דל שמס אין סוללה נשלפת.

סיכום

הטלפון הירוק אפל מג'דל שמס הוא סמארטפון בינוני פופולרי במזרח התיכון. יש לו צג HD בגודל 5.5 אינץ', מעבד מתומן ליבות 1.5GHz, 3GB של זיכרון RAM, מצלמה אחורית 13MP ומצלמה קדמית של 5MP. הטלפון פועל על אנדרואיד 6.0 מרשמלו ויש לו סוללה של 3000mAh. הטלפון זמין לרכישה במזרח התיכון בסביבות $200.

דילוג לתוכן