דף הבית » מידע מקצועי » טריאתלון אילת 2019: מחיר, הרשמה ועוד

טריאתלון אילת 2019: מחיר, הרשמה ועוד

2023-05-22 05:07:00+02:00

מהו טריאתלון אילת?

טריאתלון אילת הוא אירוע שנתי המתקיים בעיר אילת, ישראל. זהו טריאתלון למרחקים ארוכים המורכב משחייה של 3.8 ק"מ, רכיבת אופניים של 180 ק"מ וריצה של 42.2 ק"מ. האירוע מאורגן על ידי איגוד טריאתלון אילת ופתוח לספורטאים מקצוענים וחובבים כאחד. האירוע מתקיים בדרך כלל בחודש אפריל ומושך אליו מאות משתתפים מכל העולם.

הרשמה לטריאתלון אילת

ההרשמה לטריאתלון אילת פתוחה לכל מי שגילו 18 ומעלה. על המשתתפים להירשם באינטרנט ולשלם את דמי הרישום. דמי הרשמה לטריאתלון אילת 2019 הם 400 ₪. דמי ההרשמה כוללים את הכניסה למרוץ, חולצת טריקו ומדליית מירוץ.

אימון לטריאתלון אילת

אימון לטריאתלון אילת חיוני לכל משתתף. האירוע הינו טריאתלון למרחקים ארוכים ודורש הכנה פיזית ונפשית רבה. על המשתתפים להתחיל להתאמן לפחות שישה חודשים לפני האירוע. האימון צריך לכלול שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. על המשתתפים להתמקד גם בתרגילי כוח והתניה כדי להבטיח שהם מוכנים פיזית לאירוע.

מסלול טריאתלון אילת

מסלול הטריאתלון באילת מחולק לשלושה שלבים. השלב הראשון הוא השחייה ל-3.8 ק"מ, המתקיימת בים האדום. השלב השני הוא רכיבת האופניים של 180 ק"מ, המתקיימת בכבישי אילת. השלב השלישי הוא ריצת 42.2 ק"מ המתקיימת ברחובות אילת. הקורס נועד להיות מאתגר ומתגמל עבור כל המשתתפים.

שאלות נפוצות על טריאתלון אילת

ש: מה עלות ההרשמה לטריאתלון אילת?

ת: דמי הרשמה לטריאתלון אילת 2019 הם 400 ₪.

ש: מהו מסלול הטריאתלון באילת?

ת: מסלול הטריאתלון באילת מחולק לשלושה שלבים. השלב הראשון הוא השחייה ל-3.8 ק"מ, המתקיימת בים האדום. השלב השני הוא רכיבת האופניים של 180 ק"מ, המתקיימת בכבישי אילת. השלב השלישי הוא ריצת 42.2 ק"מ המתקיימת ברחובות אילת.

ש: איך כדאי להתכונן לטריאתלון אילת?

ת: על המשתתפים להתחיל להתאמן לפחות שישה חודשים לפני האירוע. האימון צריך לכלול שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. על המשתתפים להתמקד גם בתרגילי כוח והתניה כדי להבטיח שהם מוכנים פיזית לאירוע.

סיכום

טריאתלון אילת הוא אירוע שנתי המתקיים בעיר אילת, ישראל. זהו טריאתלון למרחקים ארוכים המורכב משחייה של 3.8 ק"מ, רכיבת אופניים של 180 ק"מ וריצה של 42.2 ק"מ. ההרשמה לטריאתלון אילת פתוחה לכל מי שגילו 18 ומעלה ודמי הרישום הם 400 ₪. אימון לטריאתלון אילת הוא חיוני וצריך לכלול שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. המסלול של טריאתלון אילת מחולק לשלושה שלבים ונועד להיות מאתגר ומתגמל עבור כל המשתתפים.

דילוג לתוכן