דף הבית » מידע מקצועי » טרקלין עסרים דן אילת מחיר

טרקלין עסרים דן אילת מחיר

2023-05-22 09:07:00+02:00

טרקלין עסרים דן אילת – מלון יוקרתי

טרקלין עסרים דן אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, יעד תיירותי פופולרי בדרום ישראל. המלון ממוקם במיקום מעולה, קרוב לחוף הים ולאטרקציות המרכזיות של העיר. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומסעדה. המלון מציע גם מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות.

טרקלין עסרים דן אילת – סוגי חדרים ומחירים

טרקלין עסרים דן אילת מציע מגוון סוגי חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. החדרים הסטנדרטיים מצוידים במיטת קינג סייז, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר וחדר רחצה פרטי. הסוויטות גדולות ומפנקות יותר, ומגיעות עם אזור מגורים נפרד ומרפסת. מחירי החדרים משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר.

חדרי סטנדרט

חדרים סטנדרטיים בטרקלין עסרים דן אילת החל בסביבות ה-400 ₪ ללילה. המחיר כולל ארוחת בוקר וגישה למתקני המלון.

סוויטות

סוויטות בטרקלין עסרים דן אילת החל בסביבות 800 ₪ ללילה. המחיר כולל ארוחת בוקר וגישה למתקני המלון.

טרקלין עסרים דן אילת – שירותים

טרקלין עסרים דן אילת מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומסעדה. הספא מציע מגוון טיפולים, מעיסויים ועד לטיפולי פנים. מרכז הכושר מצויד במגוון מכשירי כושר ומשקולות. המסעדה מגישה מגוון מנות מקומיות ובינלאומיות.

טרקלין עסרים דן אילת – מיקום

טרקלין עסרים דן אילת ממוקם בלב אילת, קרוב לחוף הים ולאטרקציות המרכזיות של העיר. המלון נמצא במרחק הליכה מאזורי הקניות והבילוי המרכזיים של העיר. הוא גם קרוב לשדה התעופה, מה שהופך אותו למיקום אידיאלי עבור נוסעים עסקיים ונופש.

טרקלין עסרים דן אילת – מסקנה

טרקלין עסרים דן אילת הינו מלון יוקרתי הממוקם בלב אילת. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומסעדה. המלון מציע גם מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. מחירי החדרים משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר. אם אתם מחפשים מלון יוקרתי באילת, טרקלין עסרים דן אילת הוא בחירה מצוינת. המלון ממוקם במיקום מעולה, קרוב לחוף הים ולאטרקציות המרכזיות של העיר. הוא גם קרוב לשדה התעופה, מה שהופך אותו למיקום אידיאלי עבור נוסעים עסקיים ונופש. למידע נוסף על טרקלין עסרים דן אילת, ניתן לבקר בוויקיפדיה או לצפות בסרטוני יוטיוב על המלון. הנה כמה מהיתרונות של שהייה בטרקלין עסרים דן אילת:

  • חדרים וסוויטות מפוארים
  • מגוון שירותים, כולל ספא, מרכז כושר ומסעדה
  • מיקום מעולה, קרוב לחוף הים ולאטרקציות המרכזיות של העיר
  • קרוב לשדה התעופה
דילוג לתוכן