דף הבית » מידע מקצועי » יאיר שגיא צילום אילת מחיר – שירותי צילום מקצועיים

יאיר שגיא צילום אילת מחיר – שירותי צילום מקצועיים

2023-05-22 09:08:00+02:00

יאיר שגיא צילום – שירותי צילום מקצועיים

יאיר שגיא צילום הוא שירות צילום מקצועי שבסיסו באילת, ישראל. יאיר שגיא נותן שירותי צילום כבר למעלה מ-10 שנים והפך לאחד הצלמים המבוקשים באזור. הוא מתמחה בצילום חתונות, פורטרטים ופרסומות. יאיר שגיא ידוע בגישה היצירתית והייחודית שלו לצילום, אשר זיכתה אותו בקהל לקוחות נאמן. יאיר שגיא צילום מציע מגוון רחב של שירותי צילום, מצילום חתונות ועד צילום מסחרי. יאיר שגיא זמין גם לאירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, ימי נישואין ואירועים מיוחדים נוספים. הוא זמין גם לאירועי חברה, כגון השקות מוצרים, כנסים ואירועי חברה אחרים.

יאיר שגיא צילום אילת מחיר

יאיר שגיא צילום מציע מחירים תחרותיים לכל שירותיו. הוא מציע מגוון חבילות המתאימות לכל תקציב. להלן טבלת מחירי אילת של יאיר שגיא צילום:

שֵׁרוּת מחיר (ש"ח)
צילום חתונה 2,000 – 4,000
צילום פורטרט 500 – 1,500
צילום מסחרי 1,000 – 3,000
אירועים מיוחדים 500 – 1,500
אירועי חברה 1,000 – 3,000

יאיר שגיא צילום מציע גם הנחות למספר שירותים. לדוגמה, אם תזמינו גם שירותי צילום חתונה וגם צילום פורטרטים, תוכלו לקבל 10% הנחה על המחיר הכולל.

למה לבחור בצילום יאיר שגיא?

יאיר שגיא צילום הוא הבחירה המושלמת לכל מי שמחפש שירותי צילום מקצועיים באילת. יאיר שגיא הוא צלם מנוסה ומוכשר שמתלהב מעבודתו. הוא מסור למתן שירות באיכות הגבוהה ביותר ולוודא שלקוחותיו יהיו מרוצים מהתוצאות. יאיר שגיא צילום מציע גם מגוון חבילות המתאימות לכל תקציב. בין אם אתם מחפשים סשן פורטרט פשוט או חבילת צילום חתונה בקנה מידה מלא, ליאיר שגיא צילום יש מה להציע. יאיר שגיא צילום מציע גם מגוון שירותים, מצילום חתונה ועד צילום מסחרי. הוא זמין גם לאירועים מיוחדים, כגון ימי הולדת, ימי נישואין ואירועים מיוחדים אחרים. הוא זמין גם לאירועי חברה כמו השקות מוצרים, כנסים ואירועי חברה נוספים. צילום יאיר שגיא הוא הבחירה המושלמת לכל מי שמחפש שירותי צילום מקצועיים באילת. עם מחירים תחרותיים ומגוון חבילות המתאימות לכל תקציב, צילום יאיר שגיא הוא הבחירה המושלמת לכל מי שמחפש שירותי צילום מקצועיים באילת.

דילוג לתוכן