דף הבית » מוצרי אפל » ירידות בוול סטריט: אפל ירדה ב-25%, הנפט צולל ב-6%

ירידות בוול סטריט: אפל ירדה ב-25%, הנפט צולל ב-6%

ירידות בוול סטריט: אפל ירדה ב-25%, הנפט צולל ב-6%

ירידות בוול סטריט: אפל ירדה ב-25%, הנפט צולל ב-6%

בימים האחרונים נרשמה ירידה משמעותית בבורסה, כאשר אפל ירדה ב-25% מהשיא והנפט צולל ב-6%. זה גרם לאפקט גלים ברחבי השוק, כאשר מניות וסחורות רבות חוטפות מכה. הירידה במניית אפל הייתה דרמטית במיוחד, כשמחיר מניית החברה ירד משיא של 233 דולר לשפל של 175 דולר. מדובר בצניחה הגדולה ביותר מאז הוצאה החברה להנפקה בשנת 1980. הירידה יוחסה למספר גורמים, כולל חששות לגבי סיכויי הצמיחה העתידיים של החברה והשפעת מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין. גם מחירי הנפט הושפעו מהמיתון בשוק, כאשר הנפט מסוג ברנט ירד משיא של 75 דולר לחבית לשפל של 69 דולר. זוהי הירידה הגדולה ביותר מאז תחילת השנה ומיוחסת לשילוב של גורמים, כולל היחלשות הכלכלה העולמית והגדלת הייצור בארה"ב.

מה זה אומר למשקיעים?

הנפילה האחרונה בשוק גרמה לאי ודאות רבה למשקיעים. רבים מודאגים מההשפעה הפוטנציאלית של מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין ומהיחלשות הכלכלה העולמית. זה גרם לתנודתיות רבה בשווקים, כאשר מניות וסחורות רואות תנודות גדולות במחירים. למשקיעים חשוב לשמור על ערנות ולפקח עין על השווקים. חשוב גם לזכור שירידות בשוק הן חלק נורמלי מההשקעה ושתמיד יש הזדמנויות למצוא בשווקים הפכפכים.

השוואה מהירה

מלאי/סחורה מחיר שיא מחיר נמוך
תפוח עץ 233 דולר $175
ברנט גולמי 75 דולר $69

דעה אישית

הירידה האחרונה בשוק הייתה תזכורת לחשיבות של גיוון ההשקעות שלך. חשוב לפזר את ההשקעות שלך בין סוגי נכסים שונים ולהיות מוכנים לתנודתיות בשוק. חשוב גם לזכור שירידות בשוק הן חלק נורמלי מההשקעה ושתמיד יש הזדמנויות למצוא בשווקים הפכפכים. לסיכום, הנפילה האחרונה בשוק הייתה תזכורת לחשיבות של גיוון ההשקעות שלך ולהיות מוכנים לתנודתיות בשוק. חשוב לזכור שירידה בשווקים היא חלק נורמלי מההשקעה ושתמיד יש הזדמנויות למצוא בשווקים הפכפכים. על ידי ראייה ארוכת טווח וגיוון ההשקעות שלך, אתה יכול להבטיח שאתה ממוקם היטב לנצל כל הזדמנויות שתצוץ.

דילוג לתוכן