דף הבית » חופים באילת » ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת טלפון

ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת טלפון

ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת טלפון

ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת: יוקרה ונוחות

ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת הוא מלון מפואר הממוקם באילת, ישראל. המלון ממוקם על חוף הים, ומציע נופים מדהימים של הים האדום וההרים שמסביב. ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת מציע לאורחיו מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר, בריכת שחייה ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, קיאקים ושייט.

מקומות לינה

ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת מציע מגוון מקומות אירוח, לרבות חדרים סטנדרטיים, סוויטות ווילות. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. הסוויטות והווילות מציעות שירותים נוספים, כגון מרפסות פרטיות, ג'קוזי ומטבחונים.

אוכל ובידור

ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת מציע מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדת מזנון, מסעדת א-לה-קארט ובר לצד הבריכה. המלון מציע גם מגוון אפשרויות בילוי, כגון מוזיקה חיה, קריוקי ומועדון לילה.

שירותים ושירותים

ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר, בריכת שחייה ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, קיאקים ושייט. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון כביסה, ניקוי יבש ובייביסיטר.

פרטי התקשרות

ישרוטל ים סוף אלמוג חוף אילת ממוקם בכתובת: ישרוטל ים סוף אלמוג חוף אילת אילת, ישראל טלפון: +972-3-567-8900למידע נוסף על ישרוטל ים סוף אלמוג חוף אילת, בקרו ביוטיוב . ישרוטל ים סוף אלמוג חוף אילת הוא היעד המושלם לחופשה יוקרתית ומרגיעה. עם הנופים המדהימים של הים האדום וההרים שמסביב, מגוון השירותים והשירותים שלו ושלל הפעילויות, ישרוטל ים סוף אלמוג חוף אילת בטוח יעניק לאורחים חוויה בלתי נשכחת. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית מהנה, ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת הוא המקום המושלם לשהות בו.

למה לבחור בישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת?

  • נופים מדהימים של הים האדום וההרים שמסביב
  • מגוון שירותים ושירותים
  • מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, קיאקים ושייט
  • מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדת מזנון, מסעדת א-לה-קארט ובר לצד הבריכה
  • מגוון אפשרויות בילוי, כמו מוזיקה חיה, קריוקי ומועדון לילה
  • חדרי אירוח מפוארים, כולל חדרים סטנדרטיים, סוויטות ווילות
  • שירותים כגון כביסה, ניקוי יבש ובייביסיטר

ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת הוא היעד המושלם לחופשה יוקרתית ומרגיעה. עם הנופים המדהימים של הים האדום וההרים שמסביב, מגוון השירותים והשירותים שלו ושלל הפעילויות, ישרוטל ים סוף אלמוג חוף אילת בטוח יעניק לאורחים חוויה בלתי נשכחת. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית מהנה, ישרוטל ים סוף חוף אלמוג אילת הוא המקום המושלם לשהות בו.

דילוג לתוכן