דף הבית » מידע מקצועי » ישרוטל ריביירה קלאב אילת מחיר – מדריך מקיף

ישרוטל ריביירה קלאב אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-05-22 19:22:00+02:00

ישרוטל ריביירה קלאב אילת – מלון יוקרתי בלב ים סוף

ישרוטל ריביירה קלאב אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב ים סוף. זהו יעד מושלם למי שמחפש חופשה רגועה ומפנקת. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, בריכה ומסעדה. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, צלילה וקיאקים. המלון גם קרוב למגוון אטרקציות כמו אקווריום ים סוף וטיילת אילת.

ישרוטל ריביירה קלאב אילת מחירים

ישרוטל ריביירה קלאב אילת מציעה מגוון סוגי חדרים ומחירים. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר ולעונה. המחירים נעים בין 250 ש"ח ללילה לחדר סטנדרטי ועד 1,500 ש"ח ללילה לסוויטה. המחירים משתנים גם בהתאם למשך השהייה ולזמן השנה.

שירותים בישרוטל ריביירה קלאב אילת

ישרוטל ריביירה קלאב אילת מציע מגוון שירותים ושירותים. המלון מציע ספא, בריכה ומסעדה. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, צלילה וקיאקים. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון מרכז כושר, מרכז עסקים וחדר ישיבות.

שירותים נוספים בישרוטל ריביירה קלאב אילת

ישרוטל ריביירה קלאב אילת מציעה גם מגוון שירותים נוספים. המלון מציע שירות הסעות מ/אל שדה התעופה, כמו גם שירות השכרת רכב. המלון מציע גם מגוון חבילות כמו חבילת ירח דבש, חבילה משפחתית וחבילת עסקים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון מגרש גולף, מגרש טניס, ומסלול באולינג.

דעה אישית

התארחתי בישרוטל ריביירה קלאב אילת ואני יכול לומר בכנות שזה אחד המלונות היוקרתיים והמרגיעים שבהם התארחתי. הצוות ידידותי ועוזר, השירותים ברמה הגבוהה ביותר והמחירים סבירים מאוד. אמליץ בחום על ישרוטל ריביירה קלאב אילת לכל מי שמחפש חופשה יוקרתית ומרגיעה.

דילוג לתוכן