דף הבית » מוצרי אפל » כיסוי הסיליקון השחור החדש של אפל מתאים לאייפון 7 פלוס

כיסוי הסיליקון השחור החדש של אפל מתאים לאייפון 7 פלוס

כיסוי הסיליקון השחור החדש של אפל מתאים לאייפון 7 פלוס

מהו כיסוי הסיליקון השחור של אפל?

כיסוי הסיליקון השחור החדש של אפל מיועד להתאים לאייפון 7 פלוס. הוא עשוי מחומר סיליקון רך ועמיד שנועד להגן על הטלפון שלך מפני שריטות ונזקים אחרים. הכיסוי כולל גם קצה מוגבה שעוזר להגן על המסך מפני נפילות וחבטות. הכיסוי זמין במגוון צבעים, כולל שחור, לבן וורוד.

תכונות ויתרונות של כיסוי סיליקון שחור של אפל

כיסוי הסיליקון השחור של אפל מציע מספר תכונות ויתרונות. הוא נועד לספק התאמה נוחה לאייפון 7 פלוס, והוא קל להתקנה ולהסרה. הכיסוי נועד גם להיות קל משקל ונוח לאחיזה. הקצה המוגבה עוזר להגן על המסך מפני נפילות וחבטות, וחומר הסיליקון הרך עוזר לספוג זעזועים ולהגן על הטלפון מפני שריטות ונזקים אחרים.

השוואה מהירה

תכונה כיסוי סיליקון שחור אפל
לְהַתְאִים התאמה נוחה לאייפון 7 פלוס
הַתקָנָה קל להתקנה ולהסרה
מִשׁקָל קל משקל ונוח לאחיזה
הֲגָנָה קצה מוגבה עוזר להגן על המסך מפני נפילות וחבטות
חוֹמֶר חומר סיליקון רך עוזר לספוג זעזועים ולהגן על הטלפון מפני שריטות ונזקים אחרים

לְעַצֵב

כיסוי הסיליקון השחור של אפל נועד להיות מסוגנן ומודרני. הוא כולל עיצוב אלגנטי ושחור שבטוח יבליט את ה-iPhone 7 Plus שלך. הכיסוי תוכנן גם להיות דק וקל משקל, כך שהוא לא יוסיף נפח לטלפון שלך.

עֲמִידוּת

כיסוי הסיליקון השחור של אפל נועד להיות עמיד ועמיד לאורך זמן. חומר הסיליקון הרך נועד לספוג זעזועים ולהגן על הטלפון שלך מפני שריטות ונזקים אחרים. הקצה המוגבה גם עוזר להגן על המסך מפני נפילות וחבטות.

סיכום

כיסוי הסיליקון השחור של אפל הוא בחירה מצוינת למי שמחפש כיסוי מסוגנן ומגן לאייפון 7 פלוס. הוא נועד לספק התאמה צמודה, והוא קל להתקנה ולהסרה. הכיסוי גם קל משקל ונוח לאחיזה, והקצה המוגבה עוזר להגן על המסך מפני נפילות וחבטות. חומר הסיליקון הרך עוזר לספוג זעזועים ולהגן על הטלפון מפני שריטות ונזקים אחרים.

דילוג לתוכן