דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לדעת אם ה-Apple AirPods שלך טעונים

כיצד לדעת אם ה-Apple AirPods שלך טעונים

כיצד לדעת אם ה-Apple AirPods שלך טעונים

מה הם Apple AirPods?

Apple AirPods הן אוזניות אלחוטיות שנועדו לספק חווית האזנה חלקה. הם מופעלים על ידי שבב W1 של אפל וכוללים חיי סוללה ארוכים. AirPods מגיעים עם נרתיק טעינה שניתן להשתמש בו כדי להטעין את האוזניות כשהסוללה חלשה.

כיצד לדעת אם ה-AirPods שלך טעונים

ישנן מספר דרכים לבדוק את חיי הסוללה של Apple AirPods שלך.

בדוק את נורית המצב במארז הטעינה

מארז הטעינה של ה-AirPods שלך כולל נורית מצב שתציין את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך. אם הנורית ירוקה, ה-AirPods שלך טעונים במלואם. אם האור הוא ענבר, ה-AirPods שלך טעונים חלקית.

בדוק את חיי הסוללה במרכז הבקרה

אם יש לך אייפון, תוכל לבדוק את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך במרכז הבקרה. כדי לעשות זאת, פתח את מרכז הבקרה והקש על סמל הסוללה. זה יראה לך את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך.

בדוק את חיי הסוללה במארז ה-AirPods

אתה יכול גם לבדוק את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך במארז ה-AirPods. כדי לעשות זאת, פתח את מארז ה-AirPods והסתכל על נורית ה-LED. אם הנורית ירוקה, ה-AirPods שלך טעונים במלואם. אם האור הוא ענבר, ה-AirPods שלך טעונים חלקית.

כיצד לטעון את ה-AirPods שלך

אם הסוללה של AirPods שלך חלשה, תוכל לטעון אותם באמצעות נרתיק הטעינה. כדי לעשות זאת, פתח את נרתיק הטעינה והנח את ה-AirPods שלך בפנים. מארז הטעינה יתחיל אוטומטית לטעון את ה-AirPods שלך. אתה יכול גם לטעון את ה-AirPods שלך באמצעות משטח טעינה אלחוטי. כדי לעשות זאת, הנח את ה-AirPods שלך על משטח הטעינה ומשטח הטעינה יתחיל לטעון את ה-AirPods שלך.

סיכום

אתה יכול לבדוק את חיי הסוללה של Apple AirPods שלך על ידי הסתכלות בנורית המצב על כיסוי הטעינה, בדיקת חיי הסוללה במרכז הבקרה או בדיקת חיי הסוללה במארז ה-AirPods. אם הסוללה של AirPods שלך חלשה, אתה יכול לטעון אותם באמצעות נרתיק הטעינה או משטח טעינה אלחוטי. למידע נוסף, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן