דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להוריד את כל שירי Apple Music לטלפון הנייד שלך

כיצד להוריד את כל שירי Apple Music לטלפון הנייד שלך

כיצד להוריד את כל שירי Apple Music לטלפון הנייד שלך

הורדת שירי אפל מיוזיק לטלפון הנייד שלך

Apple Music הוא אחד משירותי הסטרימינג הפופולריים ביותר הזמינים כיום. עם מיליוני שירים זמינים, קל למצוא משהו להאזין לו. אבל מה אם אתה רוצה לקחת את המוזיקה שלך איתך? הורדת שירים מאפל מיוזיק לטלפון הסלולרי שלך היא דרך מצוינת להחזיק את המנגינות האהובות עליך בכל מקום שתלך.

שימוש באפליקציית Apple Music

הדרך הקלה ביותר להוריד שירים מאפל מיוזיק לטלפון הנייד שלך היא להשתמש באפליקציית Apple Music. האפליקציה זמינה למכשירי iOS וגם למכשירי אנדרואיד וניתנת להורדה בחינם. לאחר התקנת האפליקציה, תוכל לעיין בספריית Apple Music ולבחור את השירים שברצונך להוריד. השירים יתווספו למכשיר שלך ותוכל להאזין להם בכל עת, גם כשאין לך חיבור לאינטרנט.

שימוש ב-iTunes

אם אתה משתמש באייפון, אתה יכול גם להשתמש ב-iTunes כדי להוריד שירים מ-Apple Music. כדי לעשות זאת, תחילה יהיה עליך להוריד את השירים למחשב באמצעות iTunes. לאחר הורדת השירים, תוכל לסנכרן אותם לאייפון שלך. זוהי דרך מצוינת להעביר את ספריית המוזיקה שלך למכשיר מבלי שתצטרך להשתמש באפליקציית Apple Music.

שימוש באפליקציות של צד שלישי

אם אינך רוצה להשתמש באפליקציית Apple Music או ב-iTunes, יש גם אפליקציות של צד שלישי שיכולות לעזור לך להוריד שירים מ-Apple Music. אפליקציות אלו זמינות הן עבור מכשירי iOS והן עבור מכשירי Android וניתן להשתמש בהן כדי להוריד שירים מ-Apple Music למכשיר שלך. כמה מהאפליקציות הפופולריות ביותר כוללות את Musify, Music Downloader ו-Apple Music Downloader.

דעה אישית

הורדת שירים מאפל מיוזיק לטלפון הסלולרי שלך היא דרך מצוינת להחזיק את המנגינות האהובות עליך בכל מקום שתלך. עם אפליקציית Apple Music, iTunes ואפליקציות של צד שלישי, יש הרבה אפשרויות זמינות כדי להעביר את ספריית המוזיקה שלך למכשיר שלך. בין אם אתה משתמש אייפון או משתמש אנדרואיד, אתה יכול למצוא דרך להעביר את ספריית המוזיקה שלך למכשיר שלך.

סיכום

הורדת שירים מאפל מיוזיק לטלפון הסלולרי קלה ונוחה. עם אפליקציית Apple Music, iTunes ואפליקציות של צד שלישי, תוכל לקבל את המנגינות האהובות עליך במכשיר שלך. בין אם אתה משתמש אייפון או משתמש אנדרואיד, אתה יכול למצוא דרך להעביר את ספריית המוזיקה שלך למכשיר שלך. למידע נוסף, בדוק כיצד להוריד את כל שירי Apple Music לטלפון הסלולרי שלך ב-YouTube או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן