דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להוריד שירים לאייפון ממחשב אפל

כיצד להוריד שירים לאייפון ממחשב אפל

כיצד להוריד שירים לאייפון ממחשב אפל

מבוא

האם אתה רוצה להוריד שירים לאייפון שלך ממחשב אפל שלך? זה קל ומהיר לביצוע. עם כמה צעדים בלבד, תוכל לקבל את המוזיקה האהובה עליך באייפון תוך זמן קצר. במאמר זה, נספק הוראות שלב אחר שלב כיצד להוריד שירים לאייפון ממחשב אפל.

שלבים להורדת שירים לאייפון שלך ממחשב אפל שלך

שלב 1: חבר את האייפון למחשב שלך

השלב הראשון הוא לחבר את האייפון למחשב. כדי לעשות זאת, השתמש בכבל ה-USB שהגיע עם האייפון שלך. חבר קצה אחד של כבל ה-USB למחשב שלך ואת הקצה השני לאייפון. ברגע שהאייפון שלך מחובר למחשב שלך, אתה אמור לראות התראה על מסך האייפון שלך.

שלב 2: פתח את iTunes

לאחר שהאייפון שלך מחובר למחשב שלך, פתח את iTunes. אתה יכול למצוא את iTunes בשולחן העבודה של המחשב שלך או בתיקייה יישומים. כשאתה פותח את iTunes, אתה אמור לראות את האייפון שלך רשום בסרגל הצד השמאלי.

שלב 3: בחר מוזיקה

לאחר מכן, בחר בכרטיסייה מוזיקה בשורת התפריטים העליונה. פעולה זו תפתח את ספריית המוזיקה. כאן תוכל לדפדף בספריית המוזיקה שלך ולבחור את השירים שברצונך להוריד לאייפון שלך.

שלב 4: הורד שירים לאייפון שלך

לאחר שבחרת את השירים שברצונך להוריד, לחץ על כפתור "הורד". זה יתחיל את תהליך ההורדה. בהתאם לגודל השירים, ייתכן שיחלפו מספר דקות עד שההורדה תסתיים. לאחר השלמת ההורדה, השירים יהיו זמינים באייפון שלך.

שלב 5: תהנה מהמוזיקה שלך

לאחר הורדת השירים לאייפון שלך, תוכל ליהנות מהמוזיקה שלך. אתה יכול להאזין למוזיקה שלך דרך אפליקציית המוזיקה באייפון שלך או דרך זוג אוזניות.

סיכום

הורדת שירים לאייפון ממחשב אפל היא קלה ומהירה. עם כמה צעדים בלבד, תוכל לקבל את המוזיקה האהובה עליך באייפון תוך זמן קצר. אנו מקווים שמאמר זה סיפק לך את המידע שאתה צריך כדי להוריד שירים לאייפון ממחשב אפל שלך. למידע נוסף על הורדת מוזיקה לאייפון, בדוק את סרטון YouTube זה .

דילוג לתוכן