דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להזין שירי Apple Music מהמחשב

כיצד להזין שירי Apple Music מהמחשב

כיצד להזין שירי Apple Music מהמחשב

מה זה אפל מיוזיק?

Apple Music הוא שירות הזרמת מוזיקה מבית Apple Inc. המאפשר למשתמשים להאזין למיליוני שירים מספריית iTunes. הוא מציע גם תוכן בלעדי, כגון תחנות רדיו בשידור חי, רשימות השמעה שנאספו ועוד. Apple Music זמין במכשירי iOS, macOS ו-Windows.

כיצד להירשם ל-Apple Music

כדי להתחיל עם Apple Music, תצטרך להירשם לחשבון. אתה יכול לעשות זאת על ידי הורדת אפליקציית Apple Music במכשיר שלך או על ידי ביקור באתר Apple Music. לאחר שיצרת חשבון, תוכל לגשת לספריית השירים והתכנים המלאה.

כיצד להוסיף שירים לספרייה שלך

לאחר שנרשמת ל-Apple Music, תוכל להתחיל להוסיף שירים לספרייה שלך. כדי לעשות זאת, פשוט חפש את השיר שברצונך להוסיף ולחץ על כפתור "הוסף". אתה יכול גם להוסיף שירים לספרייה שלך על ידי יצירת רשימות השמעה או על ידי עיון בתוכן המוצג.

יצירת רשימות השמעה

יצירת רשימות השמעה היא דרך מצוינת לארגן את המוזיקה שלך ולהקל על מציאת השירים שאתה רוצה להאזין להם. כדי ליצור רשימת השמעה, פשוט לחץ על הלחצן "צור רשימת השמעה" והזן שם לפלייליסט שלך. לאחר מכן, תוכל להתחיל להוסיף שירים לרשימת ההשמעה שלך על ידי חיפוש אחריהם או עיון בתוכן המוצג.

עיון בתוכן מומלץ

אפל מיוזיק מציעה מגוון של תכנים מומלצים, כולל רשימות השמעה שנאספו, תחנות רדיו חיות ועוד. כדי לעיין בתוכן המוצג, פשוט לחץ על הכרטיסייה "עיון" ובחר את סוג התוכן שאתה מחפש. לאחר מכן תוכל להוסיף שירים לספרייה או לרשימות השמעה שלך על ידי לחיצה על כפתור "הוסף".

הורדת שירים

אם אתה רוצה להוריד שירים למכשיר שלך, אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתור "הורד". זה יאפשר לך להוריד את השיר למכשיר שלך כדי שתוכל להאזין לו גם כשאינך מחובר לאינטרנט.

סיכום

הזנת שירי Apple Music מהמחשב היא דרך מצוינת לגשת לספריית השירים והתכנים המלאה. אתה יכול להוסיף שירים לספרייה שלך, ליצור רשימות השמעה ולעיין בתוכן מוצג. אתה יכול גם להוריד שירים למכשיר שלך כדי שתוכל להאזין להם גם כשאינך מחובר לאינטרנט. למידע נוסף, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן