דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להסיר סמל בטלפון סלולרי של אפל

כיצד להסיר סמל בטלפון סלולרי של אפל

כיצד להסיר סמל בטלפון סלולרי של אפל

הסרת אייקונים מהטלפון הסלולרי של אפל

אם יש לך טלפון סלולרי של אפל, אולי שמת לב שיש אייקונים שמופיעים במסך הבית. סמלים אלה הם קיצורי דרך לאפליקציות ולתכונות אחרות שאולי התקנת בטלפון שלך. עם זאת, אם אתה כבר לא צריך או רוצה סמל, אתה יכול להסיר אותו בקלות. במאמר זה, נדון כיצד להסיר סמל מהטלפון הנייד של Apple שלך.

שלב 1: אתר את הסמל

השלב הראשון בהסרת סמל מהטלפון הנייד של אפל שלך הוא איתור הסמל. כדי לעשות זאת, פשוט הסתכל במסך הבית של הטלפון שלך ומצא את הסמל שברצונך להסיר. לאחר שאיתרת את הסמל, תוכל לעבור לשלב הבא.

שלב 2: הקש והחזק את הסמל

לאחר שאיתרת את הסמל, השלב הבא הוא להקיש והחזק את הסמל. זה יגרום לסמל להתחיל לרעוד ו"X" קטן יופיע בפינת הסמל.

שלב 3: הקש על "X"

ברגע שה-"x" מופיע בפינת הסמל, אתה יכול להקיש עליו כדי להסיר את הסמל ממסך הבית שלך. כשאתה מקיש על ה- "x", תופיע הודעת אישור שתשאל אם אתה בטוח שברצונך למחוק את הסמל. הקש על "כן" כדי לאשר שברצונך למחוק את הסמל.

שלב 4: אשר את המחיקה

לאחר שהקשת על ה-"X" ואישרת שאתה רוצה למחוק את הסמל, הסמל יוסר ממסך הבית שלך. כעת תוכל לעבור לשלב הבא.

שלב 5: בדוק אם יש אייקונים אחרים

לאחר שהסרת את הסמל ממסך הבית שלך, עליך לבדוק אם יש סמלים אחרים שאולי תרצה להסיר. אם אתה מוצא סמלים אחרים שאתה כבר לא צריך או רוצה, אתה יכול לחזור על השלבים שלמעלה כדי להסיר גם אותם.

סיכום

הסרת אייקון מהטלפון הסלולרי של אפל היא תהליך פשוט שלוקח רק כמה שלבים. לאחר שאיתרת את הסמל, תוכל להקיש עליו ולהחזיק אותו כדי להעלות את ה- "X" בפינה. לאחר מכן, אתה יכול להקיש על "X" כדי למחוק את הסמל ממסך הבית שלך. לבסוף, עליך לבדוק אם יש סמלים אחרים שאולי תרצה להסיר ולחזור על השלבים שלמעלה כדי למחוק אותם גם כן. אם אתה רוצה ללמוד עוד על אופן השימוש בטלפון הסלולרי של Apple שלך, תוכל למצוא מידע נוסף ב- YouTube או בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן