דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להעביר תיקיה מאנדרואיד למחשב אפל

כיצד להעביר תיקיה מאנדרואיד למחשב אפל

כיצד להעביר תיקיה מאנדרואיד למחשב אפל

העברת תיקיה מאנדרואיד למחשב אפל

העברת קבצים ממכשיר אנדרואיד למחשב אפל יכולה להיות תהליך מסובך. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לעשות זאת. במדריך זה, נדון בשיטות השונות להעברת תיקיה ממכשיר אנדרואיד למחשב אפל.

באמצעות כבל USB

הדרך הנפוצה ביותר להעביר תיקיה ממכשיר אנדרואיד למחשב אפל היא באמצעות כבל USB. כדי לעשות זאת, תזדקק לכבל USB התואם הן למכשיר האנדרואיד שלך והן למחשב Apple שלך. לאחר שיש לך את הכבל, בצע את השלבים הבאים: 1. חבר את כבל ה-USB למכשיר האנדרואיד ולמחשב Apple שלך.2. במכשיר האנדרואיד שלך, פתח את התיקיה שברצונך להעביר.3. הקש על כפתור "שתף" ובחר "USB" כאפשרות השיתוף.4. במחשב Apple שלך, פתח את היישום "Finder".5. בחר בכרטיסייה "התקנים" ובחר את מכשיר האנדרואיד שלך.6. בחר את התיקיה שברצונך להעביר ולחץ על "העתק".7. בחר את תיקיית היעד במחשב Apple שלך ולחץ על "הדבק".

שימוש בכונן קשיח חיצוני

אם אין לך כבל USB, תוכל גם להעביר תיקיה ממכשיר אנדרואיד למחשב אפל באמצעות כונן קשיח חיצוני. כדי לעשות זאת, תזדקק לכונן קשיח חיצוני התואם הן למכשיר האנדרואיד והן למחשב אפל. לאחר שיש לך את הכונן הקשיח, בצע את השלבים הבאים: 1. חבר את הכונן הקשיח החיצוני למכשיר האנדרואיד שלך.2. במכשיר האנדרואיד שלך, פתח את התיקיה שברצונך להעביר.3. הקש על כפתור "שתף" ובחר "כונן קשיח חיצוני" כאפשרות השיתוף.4. במחשב Apple שלך, פתח את היישום "Finder".5. בחר בכרטיסייה "התקנים" ובחר את הכונן הקשיח החיצוני שלך.6. בחר את התיקיה שברצונך להעביר ולחץ על "העתק".7. בחר את תיקיית היעד במחשב Apple שלך ולחץ על "הדבק".

שימוש בשירות אחסון בענן

דרך נוספת להעביר תיקיה ממכשיר אנדרואיד למחשב אפל היא באמצעות שירות אחסון בענן. כדי לעשות זאת, תצטרך להירשם לשירות אחסון בענן התואם הן למכשיר האנדרואיד שלך והן למחשב Apple שלך. לאחר שנרשמת לשירות, בצע את השלבים הבאים: 1. במכשיר האנדרואיד שלך, פתח את התיקיה שברצונך להעביר.2. הקש על כפתור "שתף" ובחר בשירות אחסון הענן שלך כאפשרות השיתוף.3. במחשב Apple שלך, פתח את היישום "Finder".4. בחר בכרטיסייה "התקנים" ובחר בשירות האחסון בענן שלך.5. בחר את התיקיה שברצונך להעביר ולחץ על "העתק".6. בחר את תיקיית היעד במחשב Apple שלך ולחץ על "הדבק".

שימוש בשירות אימייל

לבסוף, ניתן גם להעביר תיקיה ממכשיר אנדרואיד למחשב אפל באמצעות שירות דואר אלקטרוני. כדי לעשות זאת, תצטרך להירשם לשירות דוא"ל התואם הן למכשיר האנדרואיד שלך והן למחשב Apple שלך. לאחר שנרשמת לשירות, בצע את השלבים הבאים: 1. במכשיר האנדרואיד שלך, פתח את התיקיה שברצונך להעביר.2. הקש על כפתור "שתף" ובחר בשירות הדוא"ל שלך כאפשרות השיתוף.3. הזן את כתובת הדוא"ל של מחשב Apple שלך ולחץ על "שלח".4. במחשב Apple שלך, פתח את האימייל שקיבלת.5. בחר את התיקיה שברצונך להעביר ולחץ על "הורד".6. בחר את תיקיית היעד במחשב Apple שלך ולחץ על "שמור". העברת תיקיה ממכשיר אנדרואיד למחשב אפל יכולה להיות תהליך מסובך, אבל עם הכלים והידע הנכונים, ניתן לעשות זאת. בין אם אתה משתמש בכבל USB, בכונן קשיח חיצוני, בשירות אחסון בענן או בשירות דואר אלקטרוני, אתה יכול בקלות להעביר תיקיה ממכשיר אנדרואיד למחשב של אפל. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן