דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להעלות סרטון מ-iPhone למחשב שאינו של אפל

כיצד להעלות סרטון מ-iPhone למחשב שאינו של אפל

כיצד להעלות סרטון מ-iPhone למחשב שאינו של אפל

מבוא

העלאת סרטון מ-iPhone למחשב שאינו של אפל יכולה להיות תהליך מסובך. זה דורש כמה שלבים נוספים מאשר אם היית מעלה את הסרטון למחשב אפל. אבל עם הכלים הנכונים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול בקלות להעלות סרטון מהאייפון שלך למחשב שאינו של אפל.

שלבים להעלאת סרטון מ-iPhone למחשב שאינו של אפל

שלב 1: הורד והתקן את התוכנה המתאימה

השלב הראשון בהעלאת סרטון מ-iPhone למחשב שאינו של אפל הוא להוריד ולהתקין את התוכנה המתאימה. התוכנה הפופולרית ביותר למשימה זו היא iExplorer, אשר זמינה עבור מחשבי Mac ו-Windows כאחד. לאחר שהורדת והתקנת את התוכנה, תוכל להמשיך לשלב הבא.

שלב 2: חבר את האייפון למחשב שלך

השלב הבא הוא לחבר את האייפון למחשב. כדי לעשות זאת, תצטרך להשתמש בכבל ה-USB שהגיע עם האייפון שלך. לאחר שחיברת את האייפון למחשב שלך, אתה אמור להיות מסוגל לראות אותו בתוכנת iExplorer.

שלב 3: בחר את הסרטון שברצונך להעלות

לאחר שחיברת את האייפון למחשב שלך, תוכל לבחור את הסרטון שברצונך להעלות. כדי לעשות זאת, פתח את תוכנת iExplorer ונווט אל הקטע "תמונות". משם, אתה יכול לבחור את הסרטון שאתה רוצה להעלות.

שלב 4: העבר את הסרטון למחשב שלך

לאחר שבחרתם את הסרטון שברצונכם להעלות, תוכלו להעביר אותו למחשב שלכם. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ על כפתור "העברה" בתוכנת iExplorer. זה יתחיל את תהליך העברת הסרטון למחשב שלך.

שלב 5: העלה את הסרטון ליוטיוב

השלב האחרון הוא להעלות את הסרטון ליוטיוב. כדי לעשות זאת, תצטרך ליצור חשבון YouTube אם עדיין אין לך אחד כזה. לאחר שיצרת חשבון, תוכל להיכנס וללחוץ על כפתור "העלה". משם, תוכל לבחור את הסרטון שברצונך להעלות ולפעול לפי ההוראות להשלמת התהליך.

סיכום

העלאת סרטון מ-iPhone למחשב שאינו של אפל יכולה להיות תהליך מסובך. אבל עם הכלים הנכונים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול בקלות להעלות סרטון מהאייפון שלך למחשב שאינו של אפל. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל להעלות במהירות ובקלות סרטון מהאייפון שלך למחשב שאינו של אפל.

למידע נוסף על איך להעלות סרטון מ-iPhone למחשב שאינו של אפל, עיין בסרטון YouTube זה .

סיכום

העלאת סרטון מאייפון למחשב שאינו של אפל דורשת כמה שלבים נוספים מאשר אם היית מעלה את הסרטון למחשב של אפל. אבל עם הכלים הנכונים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול בקלות להעלות סרטון מהאייפון שלך למחשב שאינו של אפל. השלבים כוללים הורדה והתקנה של התוכנה המתאימה, חיבור האייפון למחשב, בחירת הסרטון שברצונך להעלות, העברת הסרטון למחשב והעלאת הסרטון ליוטיוב. עם השלבים האלה, אתה יכול להעלות במהירות ובקלות סרטון מהאייפון שלך למחשב שאינו של אפל.

דילוג לתוכן