דף הבית » מוצרי אפל » כיצד ליצור חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד ליצור חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד ליצור חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

מבוא

יצירת חשבון Apple היא דרך מצוינת לגשת ל-App Store, Apple Music ושירותים אחרים של Apple. עם זאת, לאנשים רבים אין כרטיס אשראי או שהם לא רוצים להשתמש באחד כדי ליצור חשבון. למרבה המזל, יש דרך ליצור חשבון אפל ללא כרטיס אשראי. מדריך זה ידריך אותך בשלבים להגדרת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי.

שלבים ליצירת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

שלב 1: הורד את אפליקציית Apple ID

הצעד הראשון ליצירת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי הוא הורדת אפליקציית Apple ID. אפליקציה זו זמינה הן למכשירי iOS והן למכשירי אנדרואיד. לאחר שהורדת את האפליקציה, פתח אותה והקש על כפתור "צור מזהה אפל".

שלב 2: הזן את המידע שלך

השלב הבא הוא להזין את המידע שלך. יהיה עליך לספק את שמך, כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך. תצטרך גם ליצור שאלת אבטחה ותשובה. לאחר שהזנת את כל המידע שלך, הקש על כפתור "המשך".

שלב 3: אמת את כתובת הדוא"ל שלך

השלב הבא הוא אימות כתובת הדוא"ל שלך. יהיה עליך לפתוח את המייל שנשלח אליך וללחוץ על הקישור המצורף. לאחר שלחצתם על הקישור, כתובת האימייל שלכם תאומת ותוכלו להמשיך לשלב הבא.

שלב 4: בחר אמצעי תשלום

השלב הבא הוא בחירת אמצעי תשלום. מכיוון שאין לך כרטיס אשראי, תצטרך לבחור באפשרות "ללא". לאחר שבחרת באפשרות "ללא", תוכל להקיש על כפתור "המשך".

שלב 5: הסכים לתנאים וההגבלות

השלב האחרון הוא הסכמה לתנאים וההגבלות. תצטרך לקרוא את התנאים וההגבלות ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "הסכים". לאחר שהסכמת לתנאים וההגבלות, חשבון Apple שלך ייווצר.

סיכום

יצירת חשבון Apple ללא כרטיס אשראי היא דרך מצוינת לגשת ל-App Store, Apple Music ושירותים אחרים של Apple. מדריך זה הנחה אותך בשלבים להגדרת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי. אם יש לך שאלות או שאתה זקוק לעזרה, תוכל לבקר ב-YouTube לקבלת מידע נוסף.

דילוג לתוכן