דף הבית » מוצרי אפל » כיצד ליצור מזהה אפל חדש

כיצד ליצור מזהה אפל חדש

כיצד ליצור מזהה אפל חדש

מה זה Apple ID?

Apple ID הוא חשבון המשמש לגישה לשירותי Apple כגון App Store, iCloud, iTunes ועוד. הוא משמש לאימות וזיהוי משתמשים במוצרים ובשירותים של אפל. הוא משמש גם לאחסון מידע אישי כגון אמצעי תשלום, כתובות למשלוח ועוד.

כיצד ליצור מזהה אפל חדש

יצירת מזהה אפל חדש היא קלה וניתנת לביצוע בכמה שלבים פשוטים. כך:

שלב 1: בקר באתר Apple ID

הצעד הראשון הוא לבקר באתר Apple ID. ניתן לעשות זאת על ידי מעבר אל appleid.apple.com .

שלב 2: הזן את המידע שלך

ברגע שאתה נמצא באתר Apple ID, תצטרך להזין את המידע שלך. זה כולל את השם, כתובת האימייל והסיסמה שלך. תצטרך גם להזין שאלת אבטחה ותשובה.

שלב 3: אמת את כתובת הדוא"ל שלך

לאחר שהזנת את המידע שלך, תצטרך לאמת את כתובת הדוא"ל שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך לפתוח את האימייל שנשלח אליך מאפל וללחוץ על הקישור כדי לאמת את כתובת הדוא"ל שלך.

שלב 4: הגדר את החשבון שלך

לאחר שתאמת את כתובת הדוא"ל שלך, תועבר לאתר Apple ID. כאן תוכל להגדיר את חשבונך. זה כולל הגדרת אמצעי תשלום, כתובות למשלוח ועוד.

ניהול Apple ID שלך

לאחר שיצרת את Apple ID שלך, תוכל לנהל אותו מאתר Apple ID. כאן תוכל לעדכן את פרטי החשבון שלך, לשנות את הסיסמה שלך ועוד. אתה יכול גם להשתמש באתר Apple ID כדי להציג את היסטוריית הרכישות שלך ולנהל את המנויים שלך.

סיכום

יצירת מזהה אפל חדש היא קלה וניתנת לביצוע בכמה שלבים פשוטים. בקר באתר Apple ID, הזן את המידע שלך, אמת את כתובת הדוא"ל שלך והגדר את חשבונך. לאחר יצירת Apple ID שלך, תוכל לנהל אותו מאתר Apple ID. כאן תוכל לעדכן את פרטי החשבון שלך, לשנות את הסיסמה שלך, להציג את היסטוריית הרכישות שלך ולנהל את המנויים שלך.

דילוג לתוכן