דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לעדכן ל- iOS 11 במכשירי אפל ישנים

כיצד לעדכן ל- iOS 11 במכשירי אפל ישנים

כיצד לעדכן ל- iOS 11 במכשירי אפל ישנים

מבוא

האם אתה הבעלים הגאה של מכשיר אפל ישן יותר? אם כן, אולי אתם תוהים כיצד לעדכן ל-iOS 11, הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה הסלולרית של אפל. עדכון המכשיר שלך לגרסה העדכנית ביותר של iOS יכול להיות משימה מרתיעה, אבל זה לא חייב להיות. במאמר זה, נסביר כיצד לעדכן ל-iOS 11 במכשירי אפל ישנים.

בדוק את תאימות המכשיר שלך

לפני שתתחיל בתהליך העדכון, תצטרך לוודא שהמכשיר שלך תואם ל-iOS 11. אפל פרסמה רשימה של מכשירים התואמים ל-iOS 11, אותה תוכל למצוא כאן . אם המכשיר שלך אינו ברשימה, אז הוא אינו תואם ל-iOS 11 ולא תוכל לעדכן אותו.

גבה את המכשיר שלך

לאחר שקבעתם שהמכשיר שלכם תואם ל-iOS 11, השלב הבא הוא גיבוי המכשיר. זהו שלב חשוב, מכיוון שהוא יבטיח שכל הנתונים שלך בטוחים במקרה שמשהו ישתבש במהלך תהליך העדכון. אתה יכול לגבות את המכשיר שלך באמצעות iCloud או iTunes.

iCloud

אם תבחר לגבות את המכשיר שלך באמצעות iCloud, תצטרך לוודא שיש לך מספיק שטח אחסון בחשבון iCloud שלך. אתה יכול לבדוק את אחסון ה-iCloud שלך על ידי מעבר להגדרות > iCloud > אחסון. לאחר שאישרת שיש לך מספיק שטח אחסון, תוכל לגבות את המכשיר שלך על ידי מעבר אל הגדרות > iCloud > גיבוי.

iTunes

אם תבחר לגבות את המכשיר שלך באמצעות iTunes, תצטרך לוודא שהגרסה העדכנית ביותר של iTunes מותקנת במחשב שלך. לאחר שאישרת שיש לך את הגרסה העדכנית ביותר של iTunes, תוכל לגבות את המכשיר שלך על ידי חיבורו למחשב ופתיחת iTunes. לאחר פתיחת iTunes, בחר את המכשיר שלך מרשימת המכשירים ולחץ על כפתור "גבה כעת".

עדכן ל-iOS 11

לאחר גיבוי המכשיר, אתה מוכן לעדכן ל-iOS 11. תוכל לעדכן את המכשיר על ידי מעבר להגדרות > כללי > עדכון תוכנה. ברגע שתהיה בדף עדכון תוכנה, תוכל לראות אם יש עדכון זמין עבור המכשיר שלך. אם יש עדכון זמין, תוכל לבחור בו ולפעול לפי ההוראות שעל המסך כדי להשלים את העדכון.

פתרון תקלות

אם אתה נתקל בבעיות כלשהן במהלך עדכון המכשיר, תוכל לנסות להפעיל מחדש את המכשיר או לאפס את הגדרות הרשת. אם השלבים האלה לא עובדים, אתה יכול לנסות לשחזר את המכשיר מהגיבוי שיצרת קודם לכן.

סיכום

עדכון מכשיר Apple הישן שלך ל-iOS 11 יכול להיות משימה מרתיעה, אבל זה לא חייב להיות. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה, תוכל לעדכן בקלות את המכשיר שלך לגרסה העדכנית ביותר של iOS. אם אתה צריך מידע נוסף, אתה יכול למצוא אותו בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן