דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

פתיחת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

פתיחת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי אפשרית, ולמעשה זה די קל. עם מספר שלבים בלבד, אתה יכול להתחיל עם השירותים של אפל מבלי לספק כרטיס אשראי. הנה מה שאתה צריך לדעת.

מה אתה צריך כדי להתחיל

כדי לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי, תזדקק לכתובת דואר אלקטרוני, סיסמה ואמצעי תשלום. אתה יכול להשתמש בכרטיס חיוב, כרטיס תשלום מראש, או אפילו PayPal כדי לשלם עבור הרכישות שלך.

יצירת מזהה אפל

הצעד הראשון הוא יצירת מזהה אפל. זהו החשבון שבו תשתמש כדי לגשת לכל השירותים של אפל, כולל ה-App Store, iTunes, iCloud ועוד. כדי ליצור מזהה אפל, עבור אל אתר האינטרנט של אפל ולחץ על הקישור "צור מזהה אפל". לאחר שיצרת את מזהה אפל שלך, תתבקש לספק אמצעי תשלום. אתה יכול לבחור להשתמש בכרטיס חיוב, כרטיס תשלום מראש או PayPal. אם תבחר להשתמש ב-PayPal, יהיה עליך לספק את פרטי חשבון ה-PayPal שלך.

הורדת אפליקציות ורכישת מוזיקה

לאחר שיצרת את Apple ID וסיפקת אמצעי תשלום, תוכל להתחיל להוריד אפליקציות ולרכוש מוזיקה. כדי להוריד אפליקציות, עבור ל-App Store וחפש את האפליקציה שברצונך להוריד. כאשר תמצא את האפליקציה הרצויה, לחץ על כפתור "קנה" והזן את מזהה ה-Apple והסיסמה שלך. לרכישת מוזיקה, עבור ל-iTunes Store וחפש את השיר או האלבום שברצונך לרכוש. כשתמצא את השיר או האלבום שאתה רוצה, לחץ על כפתור "קנה" והזן את מזהה Apple והסיסמה שלך.

שימוש ב-Apple Pay

Apple Pay הוא שירות תשלומים המאפשר לך לבצע רכישות עם מכשיר Apple שלך. כדי להשתמש ב-Apple Pay, יהיה עליך להגדיר חשבון Apple Pay. כדי לעשות זאת, עבור אל אתר Apple Pay ולחץ על הקישור "הגדר את Apple Pay". לאחר הגדרת חשבון Apple Pay שלך, תוכל להשתמש בו כדי לבצע רכישות בחנויות, באינטרנט ובאפליקציות. כדי להשתמש ב-Apple Pay בחנויות, פשוט החזק את מכשיר Apple שלך ליד מסוף התשלום והשתמש ב-Touch ID או Face ID כדי לאמת את הרכישה.

שיטות תשלום אחרות

בנוסף לשימוש בכרטיס חיוב, כרטיס תשלום מראש, PayPal או Apple Pay, אתה יכול גם להשתמש בכרטיסי מתנה לביצוע רכישות. כדי להשתמש בכרטיס מתנה, פשוט הזן את קוד כרטיס המתנה כאשר תתבקש במהלך תהליך התשלום.

סיכום

פתיחת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי קלה ונוחה. עם מספר שלבים בלבד, אתה יכול להתחיל עם השירותים של אפל מבלי לספק כרטיס אשראי. אתה יכול להשתמש בכרטיס חיוב, כרטיס תשלום מראש, PayPal, Apple Pay, או אפילו כרטיסי מתנה כדי לבצע רכישות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן