דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לפתוח מזהה אפל ללא אשראי

כיצד לפתוח מזהה אפל ללא אשראי

כיצד לפתוח מזהה אפל ללא אשראי

מה זה Apple ID?

מזהה אפל הוא חשבון הכל-באחד המעניק לך גישה לשירותי אפל כמו חנות האפליקציות, Apple Music, iCloud, iMessage ועוד. זה גם החשבון שבו אתה משתמש כדי להיכנס למכשירי Apple שלך. כדי ליצור מזהה Apple, עליך לספק כתובת דוא"ל וסיסמה חוקיים. אתה יכול גם להוסיף פרטי תשלום, כמו כרטיס אשראי, ל-Apple ID שלך כדי לבצע רכישות מ-App Store ומשירותים אחרים של Apple.

כיצד לפתוח מזהה אפל ללא אשראי

אם אין לך כרטיס אשראי או שאינך רוצה להשתמש באחד כדי ליצור מזהה Apple, עדיין תוכל לפתוח חשבון ללא כרטיס אשראי. כך:

1. צור מזהה אפל באייפון או באייפד שלך

אם יש לך אייפון או אייפד, תוכל ליצור מזהה אפל ישירות במכשיר. כדי לעשות זאת, פתח את App Store והקש על סמל הפרופיל שלך בפינה השמאלית העליונה. לאחר מכן, הקש על צור מזהה Apple חדש ובצע את ההוראות שעל המסך. כשתגיע לדף התשלום, בחר ללא כאמצעי התשלום שלך.

2. צור מזהה Apple ב-Mac או PC

אם אין לך אייפון או אייפד, תוכל ליצור מזהה אפל ב-Mac או ב-PC. כדי לעשות זאת, פתח את אתר Apple ID ולחץ על Create Your Apple ID. לאחר מכן, עקוב אחר ההוראות שעל המסך. כשתגיע לדף התשלום, בחר ללא כאמצעי התשלום שלך.

שימוש ב-Apple ID שלך ללא כרטיס אשראי

לאחר שיצרת את Apple ID שלך ללא כרטיס אשראי, תוכל להשתמש בו כדי לגשת לכל השירותים של אפל. אתה יכול להוריד אפליקציות ומשחקים מ-App Store, להאזין למוזיקה ב-Apple Music, לאחסן תמונות וסרטונים ב-iCloud ועוד. תוכל גם להשתמש ב-Apple ID שלך כדי לבצע רכישות מ-App Store ומשירותים אחרים של Apple. כדי לעשות זאת, יהיה עליך להוסיף אמצעי תשלום לחשבון שלך. אתה יכול להוסיף כרטיס חיוב, כרטיס תשלום מראש או חשבון PayPal ל-Apple ID שלך.

סיכום

יצירת מזהה אפל ללא כרטיס אשראי קלה וניתן לעשות זאת באייפון, אייפד, מק או PC. ברגע שיש לך מזהה אפל, תוכל להשתמש בו כדי לגשת לכל השירותים של אפל, כולל ה-App Store, Apple Music, iCloud ועוד. אתה יכול גם להשתמש ב-Apple ID שלך כדי לבצע רכישות מ-App Store ומשירותים אחרים של Apple, כל עוד אתה מוסיף אמצעי תשלום לחשבון שלך. למידע נוסף על אופן השימוש בשירותי אפל ללא כרטיס אשראי, עיין בסרטון כיצד לפתוח Apple ID ללא אשראי ב-YouTube:

  • צור מזהה אפל באייפון או אייפד שלך
  • צור מזהה Apple ב-Mac או PC
  • השתמש ב-Apple ID שלך ללא כרטיס אשראי

לסיכום, יצירת מזהה אפל ללא כרטיס אשראי קלה וניתנת לביצוע באייפון, אייפד, מק או PC. ברגע שיש לך מזהה אפל, תוכל להשתמש בו כדי לגשת לכל השירותים של אפל ולבצע רכישות מ-App Store ומשירותים אחרים של אפל.

דילוג לתוכן