דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לפתוח מזהה אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח מזהה אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח מזהה אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח מזהה אפל ללא כרטיס אשראי

Apple ID הוא חלק חיוני מהמערכת האקולוגית של אפל. הוא משמש לגישה ל-App Store, iCloud, iTunes ושירותים אחרים של Apple. אבל מה אם אין לך כרטיס אשראי? האם אתה עדיין יכול לפתוח Apple ID? התשובה היא כן, אתה יכול לפתוח Apple ID ללא כרטיס אשראי. במאמר זה נסביר כיצד לפתוח מזהה אפל ללא כרטיס אשראי.

צור מזהה אפל ללא כרטיס אשראי

יצירת מזהה אפל ללא כרטיס אשראי קלה. כל מה שאתה צריך זה כתובת אימייל וסיסמה. הנה איך לעשות את זה: 1. עבור אל אתר Apple ID ולחץ על "צור את Apple ID שלך."2. הזן את כתובת הדואר האלקטרוני שלך וסיסמה.3. הזן את שמך ותאריך לידה.4. בחר את המדינה שלך והסכים לתנאים וההגבלות.5. לחץ על "צור מזהה אפל".

שימוש ב-Apple ID שלך ללא כרטיס אשראי

לאחר שיצרת את Apple ID שלך, תוכל להשתמש בו כדי לגשת ל-App Store, iCloud, iTunes ושירותים אחרים של Apple. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לרכוש אפליקציות, מוזיקה, סרטים ועוד.

השוואה מהירה

אוֹפְּצִיָה תיאור
צור מזהה אפל עם כרטיס אשראי אתה יכול ליצור מזהה אפל עם כרטיס אשראי. זוהי הדרך הקלה והנפוצה ביותר ליצור מזהה אפל.
צור מזהה אפל ללא כרטיס אשראי אתה יכול ליצור מזהה אפל ללא כרטיס אשראי. זוהי אפשרות מצוינת למי שאין ברשותו כרטיס אשראי או לא רוצה להשתמש בו.

שאלות ותשובות

ש: האם אוכל להשתמש ב-Apple ID שלי ללא כרטיס אשראי?

ת: כן, אתה יכול להשתמש ב-Apple ID שלך ללא כרטיס אשראי. אתה יכול להשתמש בו כדי לגשת ל-App Store, iCloud, iTunes ושירותים אחרים של Apple. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לרכוש אפליקציות, מוזיקה, סרטים ועוד.

ש: האם אני יכול לשנות את שיטת התשלום שלי ב-Apple ID?

ת: כן, אתה יכול לשנות את שיטת התשלום של Apple ID. כדי לעשות זאת, עבור אל אתר Apple ID ולחץ על "נהל את Apple ID שלך". לאחר מכן, לחץ על "תשלום ומשלוח" ובחר את שיטת התשלום שבה ברצונך להשתמש.

ש: האם אוכל להשתמש ב-Apple ID שלי ללא כרטיס אשראי לרכישת אפליקציות?

ת: כן, אתה יכול להשתמש ב-Apple ID שלך ללא כרטיס אשראי לרכישת אפליקציות. אתה יכול להשתמש ב-PayPal, בכרטיסי מתנה או באמצעי תשלום אחרים כדי לרכוש אפליקציות.

סיכום

יצירת מזהה אפל ללא כרטיס אשראי קלה. כל מה שאתה צריך זה כתובת אימייל וסיסמה. לאחר שיצרת את Apple ID שלך, תוכל להשתמש בו כדי לגשת ל-App Store, iCloud, iTunes ושירותים אחרים של Apple. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לרכוש אפליקציות, מוזיקה, סרטים ועוד. תוכל גם לשנות את שיטת התשלום של Apple ID שלך ולהשתמש ב-PayPal, בכרטיסי מתנה או באמצעי תשלום אחרים כדי לרכוש אפליקציות.

דילוג לתוכן