דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לפתוח מזהה אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח מזהה אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח מזהה אפל ללא כרטיס אשראי

מה זה Apple ID?

מזהה Apple הוא מזהה ייחודי המשמש לגישה לשירותי Apple כגון App Store, iCloud, iTunes ועוד. זה נדרש להשתמש בכל אחד מהשירותים והמוצרים של אפל. Apple ID נוצר בדרך כלל עם כרטיס אשראי, אך ניתן ליצור Apple ID ללא כרטיס אשראי.

היתרונות של Apple ID ללא כרטיס אשראי

ליצירת מזהה אפל ללא כרטיס אשראי יש כמה יתרונות. ראשית, זה מאפשר לך לגשת ל-App Store ולהוריד אפליקציות בחינם ללא צורך לספק פרטי תשלום. שנית, זה מאפשר לך לגשת ל-iCloud ולאחסן את הנתונים שלך מבלי לשלם עבור אחסון. לבסוף, זה מאפשר לך לגשת ל- iTunes ולרכוש מוזיקה, סרטים ותוכן אחר מבלי לספק כרטיס אשראי.

כיצד לפתוח מזהה אפל ללא כרטיס אשראי

פתיחת מזהה אפל ללא כרטיס אשראי היא תהליך פשוט. להלן הצעדים שעליך לנקוט:

שלב 1: צור מזהה אפל

הצעד הראשון הוא יצירת מזהה אפל. כדי לעשות זאת, עבור אל אתר Apple ID ולחץ על הלחצן "צור את Apple ID שלך". לאחר מכן תתבקש לספק את שמך, כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך.

שלב 2: בחר "ללא" כאמצעי תשלום

לאחר שיצרת את ה-Apple ID שלך, תתבקש לספק אמצעי תשלום. בחר "ללא" כאמצעי התשלום. זה יאפשר לך ליצור מזהה אפל ללא כרטיס אשראי.

שלב 3: אמת את כתובת הדוא"ל שלך

השלב הבא הוא אימות כתובת הדוא"ל שלך. תקבל אימייל מאפל עם קישור לאימות כתובת הדוא"ל שלך. לחץ על הקישור ותועבר לדף שבו תוכל להזין קוד אימות. הזן את הקוד ולחץ על "אמת".

שלב 4: התחל להשתמש ב-Apple ID שלך

לאחר אימות כתובת הדוא"ל שלך, תוכל להתחיל להשתמש ב-Apple ID שלך. כעת תוכל לגשת ל-App Store, iCloud, iTunes ושירותים אחרים של Apple מבלי לספק כרטיס אשראי.

סיכום

יצירת מזהה אפל ללא כרטיס אשראי היא תהליך פשוט. זה מאפשר לך לגשת ל-App Store, iCloud ו-iTunes מבלי לספק כרטיס אשראי. זה גם מספק מספר יתרונות, כגון היכולת להוריד אפליקציות בחינם ולאחסן נתונים מבלי לשלם עבור אחסון.

סיכום

יצירת מזהה אפל ללא כרטיס אשראי היא תהליך פשוט המאפשר לך לגשת ל-App Store, iCloud ו-iTunes ללא צורך לספק כרטיס אשראי. זה גם מספק מספר יתרונות, כגון היכולת להוריד אפליקציות בחינם ולאחסן נתונים מבלי לשלם עבור אחסון.

למד עוד

למידע נוסף על מזהי Apple וכיצד ליצור אחד ללא כרטיס אשראי, עיין בסרטון הדרכה זה.

שאלות נפוצות

האם אוכל להשתמש במזהה אפל ללא כרטיס אשראי?

כן, אתה יכול ליצור מזהה אפל ללא כרטיס אשראי.

מהם היתרונות של Apple ID ללא כרטיס אשראי?

היתרונות של Apple ID ללא כרטיס אשראי כוללים את היכולת לגשת ל-App Store ולהוריד אפליקציות בחינם ללא צורך לספק מידע תשלום כלשהו, לגשת ל-iCloud ולאחסן את הנתונים שלך ללא צורך בתשלום עבור אחסון, ולגשת ל- iTunes ולרכוש מוזיקה, סרטים ותכנים אחרים מבלי לספק כרטיס אשראי.

כיצד אוכל ליצור מזהה אפל ללא כרטיס אשראי?

יצירת מזהה אפל ללא כרטיס אשראי היא תהליך פשוט. ראשית, עבור אל אתר Apple ID ולחץ על הלחצן "צור את Apple ID שלך". לאחר מכן, בחר "ללא" כאמצעי התשלום. לאחר מכן, אמת את כתובת הדוא"ל שלך. לבסוף, אתה יכול להתחיל להשתמש ב-Apple ID שלך.

דילוג לתוכן