דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לקשר שלט חדש של Apple TV

כיצד לקשר שלט חדש של Apple TV

כיצד לקשר שלט חדש של Apple TV

מה אתה צריך כדי לקשר שלט Apple TV חדש

קישור שלט Apple TV חדש למכשיר Apple TV שלך הוא תהליך פשוט, אבל יש כמה דברים שאתה צריך כדי להתחיל:

  • מכשיר Apple TV
  • שלט חדש של Apple TV
  • חיבור לאינטרנט

מדריך שלב אחר שלב לקישור שלט Apple TV חדש

שלב 1: חבר את מכשיר Apple TV לאינטרנט

הצעד הראשון בקישור שלט Apple TV חדש הוא לוודא שמכשיר ה-Apple TV שלך מחובר לאינטרנט. ניתן לעשות זאת על ידי חיבור כבל Ethernet למכשיר Apple TV או על ידי חיבור לרשת Wi-Fi.

שלב 2: הפעל את מכשיר Apple TV שלך

לאחר שהמכשיר Apple TV שלך מחובר לאינטרנט, תוכל להפעיל אותו על ידי לחיצה על לחצן ההפעלה בשלט של Apple TV.

שלב 3: הכנס את השלט הרחוק של Apple TV למצב התאמה

לאחר הפעלת מכשיר ה-Apple TV שלך, תוכל להעביר את השלט של Apple TV למצב התאמה על ידי לחיצה ממושכת על לחצני התפריט והגברת עוצמת הקול בו-זמנית למשך חמש שניות.

שלב 4: חבר את השלט של Apple TV למכשיר Apple TV שלך

לאחר שהשלט של Apple TV שלך נמצא במצב התאמה, תוכל לחבר אותו למכשיר Apple TV שלך על ידי לחיצה על לחצן הפעל/השהה בשלט של Apple TV. מכשיר ה-Apple TV שלך אמור לזהות את השלט ולחבר אותו.

שלב 5: בדוק את השלט של Apple TV שלך

לאחר חיבור השלט של Apple TV למכשיר Apple TV, תוכל לבדוק אותו על ידי לחיצה על כפתור התפריט וניווט בין התפריטים. אם השלט פועל כהלכה, אתה אמור להיות מסוגל לנווט בתפריטים ללא בעיות.

סיכום

קישור שלט Apple TV חדש למכשיר ה-Apple TV שלך הוא תהליך פשוט שלוקח דקות ספורות. כל מה שאתה צריך זה מכשיר Apple TV, שלט חדש של Apple TV וחיבור לאינטרנט. לאחר שיש לך פריטים אלה, תוכל לבצע את השלבים המפורטים למעלה כדי לקשר את השלט החדש של Apple TV למכשיר Apple TV שלך. לסיכום, קישור שלט Apple TV חדש למכשיר Apple TV שלך הוא תהליך פשוט שלוקח מספר דקות בלבד . עם הפריטים הנכונים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול בקלות לקשר שלט Apple TV חדש למכשיר Apple TV שלך.

דילוג לתוכן