דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לשמור תמונה מגוגל במחשב אפל

כיצד לשמור תמונה מגוגל במחשב אפל

כיצד לשמור תמונה מגוגל במחשב אפל

כיצד לשמור תמונה מגוגל במחשב אפל

שמירת תמונות מגוגל למחשב Apple שלך יכולה להיות תהליך מסובך. בין אם אתה מחפש לשמור תמונה מתמונות Google או מחיפוש באינטרנט, ישנן מספר דרכים שונות לעשות זאת. במדריך זה, נסקור את השיטות השונות לשמירת תמונות מגוגל למחשב Apple שלך.

שימוש באפליקציית Google Photos

אפליקציית Google Photos היא דרך מצוינת לשמור תמונות מגוגל למחשב Apple שלך. כדי להשתמש באפליקציית Google Photos, תצטרך להוריד אותה מ-App Store. לאחר שהורדת את האפליקציה, תוכל להיכנס עם חשבון Google שלך ולהתחיל לשמור תמונות מגוגל למחשב אפל שלך. כדי לשמור תמונה מתמונות Google למחשב Apple שלך, פתח את אפליקציית Google Photos ובחר את התמונה שברצונך לשמור. לאחר מכן, לחץ על כפתור "הורד" בפינה השמאלית העליונה של התמונה. לאחר מכן, התמונה תישמר במחשב שלך.

הורדת תמונות ישירות מהאינטרנט

אם אתה מעוניין לשמור תמונה מחיפוש באינטרנט, תוכל לעשות זאת על ידי הורדת התמונה ישירות מהאינטרנט. כדי לעשות זאת, פתח את התמונה בדפדפן האינטרנט שלך ולחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על התמונה. לאחר מכן, בחר "שמור תמונה בשם" ובחר היכן ברצונך לשמור את התמונה במחשב שלך.

סיכום

שמירת תמונות מגוגל למחשב Apple שלך יכולה להיות תהליך מסובך, אבל זה לא בלתי אפשרי. בעזרת אפליקציית Google Photos והורדת תמונות ישירות מהאינטרנט, תוכלו לשמור בקלות תמונות מגוגל למחשב אפל שלכם. למידע נוסף על איך לשמור תמונות מגוגל, עיין במדריך זה של YouTube . לסיכום, שמירת תמונות מגוגל למחשב אפל קלה בעזרת אפליקציית Google Photos והורדת תמונות ישירות מהאינטרנט. בעזרת שיטות אלה, אתה יכול בקלות לשמור תמונות מגוגל למחשב Apple שלך.

דילוג לתוכן