דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לשנות את שם המקלדת שלך במכשירי אפל

כיצד לשנות את שם המקלדת שלך במכשירי אפל

כיצד לשנות את שם המקלדת שלך במכשירי אפל

מהו שם מקלדת?

שם המקלדת הוא השם המופיע בעת הקלדה במכשיר Apple. זה בדרך כלל השם של המכשיר שבו אתה משתמש, כגון "iPhone" או "iPad". זה יכול להיות גם שם מותאם אישית שבחרת עבור המכשיר שלך.

למה לשנות את שם המקלדת שלך?

שינוי שם המקלדת שלך יכול להיות שימושי ממגוון סיבות. זה יכול לעזור לך לעקוב אחר מכשירים מרובים, או להקל על מציאת המכשיר שלך אם הוא אבד או נגנב. זו יכולה להיות גם דרך מהנה להתאים אישית את המכשיר שלך.

כיצד לשנות את שם המקלדת שלך באייפון או אייפד

שינוי שם המקלדת שלך באייפון או אייפד קל. ראשית, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "כללי". לאחר מכן, הקש על "מקלדת" ובחר "שם מקלדת". כאן תוכל להקליד שם חדש למקלדת שלך. לאחר שבחרת שם, הקש על "סיום" כדי לשמור את השינויים שלך.

כיצד לשנות את שם המקלדת שלך ב-Mac

שינוי שם המקלדת שלך ב-Mac הוא גם קל. ראשית, פתח את אפליקציית העדפות המערכת ובחר "מקלדת". לאחר מכן, בחר "שם מקלדת" והקלד שם חדש למקלדת שלך. לאחר שבחרת שם, לחץ על "אישור" כדי לשמור את השינויים שלך.

השוואה מהירה

התקן הוראות
אייפון או אייפד פתח את הגדרות > כללי > מקלדת > שם מקלדת > הקלד שם חדש > בוצע
מק פתח את העדפות המערכת > מקלדת > שם מקלדת > הקלד שם חדש > אישור

שינוי שם המקלדת שלך במכשיר אפל הוא תהליך פשוט שיכול לעזור לך לעקוב אחר מכשירים מרובים או להתאים אישית את המכשיר שלך. בין אם אתה משתמש באייפון, אייפד או מק, השלבים זהים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את ההגדרות המתאימות, לבחור "שם מקלדת" ולהקליד שם חדש. לאחר שבחרת שם, שמור את השינויים שלך וסיימת.

דילוג לתוכן