דף הבית » מידע מקצועי » המדריך המלא: כמה טלפונים אפשר לקנות באילת

המדריך המלא: כמה טלפונים אפשר לקנות באילת

כמה טלפונים אפשר לקנות באילת

כמה טלפונים אפשר לקנות באילת?

אילת היא עיר על ים סוף בישראל. היא אחת הערים העתיקות בישראל והיא מיושבת עוד מהתקופה הניאוליתית (5,000 לפני הספירה).

מספר הטלפונים הנמכרים בישראל גדל בקצב מהיר מאוד. הוא צפוי להגיע ל-1.5 מיליון עד 2020, מה שאומר שיש כיום בישראל כ-2.5 מיליון משתמשי טלפון סלולרי.

ראינו ששוק הסמארטפונים צומח במהירות בישראל. למעשה, הוא צפוי לגדול ב-60% ב-5 השנים הקרובות. עם הצמיחה הזו באה ביקוש הולך וגובר לטלפונים חזקים ועשירים יותר מבעבר.

אנחנו יכולים לקנות כמה טלפונים שאנחנו רוצים. עם זאת, המציאות היא שלא כולנו שווים בכל הנוגע לרכישת טלפון. ישנם סוגים שונים של טלפונים ויש להם תכונות שונות. יש אנשים שמעדיפים מסכים גדולים יותר, בעוד שאחרים מעדיפים קטנים יותר. יש אנשים שאוהבים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר, בעוד שאחרים אוהבים להישאר עם הטכנולוגיה הישנה.

מה אפשר לקנות באילת

קניון BIG אילת הממוקם על החוף הצפוני, זהו מרכז הקניות הגדול ביותר באילת, עם חנויות רבות, המציעות ברובן פריטי אופנה אופנתיים, אך ישנם אגפים נוספים הכוללים חנויות צעצועים, חנויות מתנות וחנויות ספרים. יש בו כמה מתקני בידור, לרבות קולנוע מרובה מסכים ומגרש אוכל.

אזור הטיילת באילת הוא אחת האטרקציות הגדולות של העיר. החנויות הקמעונאיות כאן הן מעורבות, כאשר חלקן מוכרות מוצרים יוקרתיים בעוד שאחרות הן “אוהלים” ברמה נמוכה עם ספקים המנסים להציע פריטי מזכרות לתיירים.

אבן אילת היא גם פריט פופולרי אשר עשוי במגוון תכשיטים לרבות עגילים, טבעות, שרשראות, סיכות, תליונים וכו’.

פריטים מעניינים נוספים בקניות באילת הם מוצרי היופי העשויים ממקורות ים המלח ובגדי חוף נוחים.

כמה מע מ באילת

המע”מ באילת הוא 0% (מע”מ ישראלי) אבל זה לא זהה למע”מ בישראל. המע”מ הישראלי הוא 20%. שיעור המע”מ באילת הוא 0%.

קוד המס הישראלי מאפשר לעסקים לשלם מע”מ אפס על סחורות ושירותים הניתנים להם באמצעות חברה הרשומה מחוץ לישראל, אלא אם הם “מיובאים” לישראל על פי חוק או תקנה ספציפיים. זה אומר שאתה יכול לקנות דברים מחו”ל ולא לשלם עליהם מסים.

אחד היתרונות העיקריים של אילת הוא שהיא פטורה לחלוטין ממס (סחורות ושירותים), כלומר אתה מקבל הרבה יותר עבור החגים שלך בהוצאת כסף! אילת מתגאה במגוון מרכזי קניות, שרובם פתוחים למסעות קניות בשעות הלילה המאוחרות, ורבים מהם מציעים חנויות ייחודיות ויוקרתיות יותר.

כמה אלכוהול מותר לקנות באילת

מותר לצרוך אלכוהול בפומבי באילת וליהנות מריקוד מעורב והנאה במועדוני הלילה באופן חופשי וללא דאגה. על פי החוק הישראלי, אסור למכור אלכוהול לקטינים (כל אחד מתחת לגיל 18) ואסור לשאת מכלי אלכוהול פתוחים בציבור (כולל כוסות, בקבוקים ופחיות) בין השעות 21:00-06:00, אך ניתן לצרוך אלכוהול. באופן חופשי בכל מקום בו נמכר אלכוהול.

כדי לדעת עוד על חיי הלילה באילת, ישראל, תוכלו לבקר באתר זה בתור רפרנס:

https://eilat.city/en/info/eilats-nightlife

לעיר אילת אקלים מדברי ייחודי והיא דורגה כאחד מיעדי התיירות המובילים בעולם. זה הופך את אילת לאחד היעדים המבוקשים ביותר לתיירים. העיר מושכת אליה גם מבקרים זרים רבים, שבאים ליהנות מסביבתה הטבעית ומהתרבות הייחודית שלה, הכוללת מקדשים ומונומנטים עתיקים משנת 3000 לפני הספירה.

דילוג לתוכן