דף הבית » מוצרי אפל » כמה עולה אפל אייפד באמסטרדם?

כמה עולה אפל אייפד באמסטרדם?

כמה עולה אפל אייפד באמסטרדם?

מה המחיר של אפל אייפד באמסטרדם?

אם אתם מחפשים לקנות אייפד של אפל באמסטרדם, תשמחו לדעת שלעיר יש מגוון רחב של חנויות המציעות את המכשיר. המחירים משתנים בהתאם לדגם ולחנות, אבל אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 400-700 אירו עבור אייפד חדש. ה-iPad של אפל הוא אחד הטאבלטים הפופולריים ביותר בשוק, ואמסטרדם אינה יוצאת דופן. בין אם אתם מחפשים את הדגם העדכני ביותר או גרסה ישנה יותר, תמצאו מגוון חנויות המציעות את המכשיר. המחירים משתנים בהתאם לדגם ולחנות, אבל אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 400-700 אירו עבור אייפד חדש.

איפה לקנות אייפד של אפל באמסטרדם

אם אתם מחפשים לקנות אייפד של אפל באמסטרדם, ישנן מספר חנויות המציעות את המכשיר. החנויות הפופולריות ביותר כוללות את Apple Store, Media Markt ובלסמפל. כל החנויות הללו מציעות מגוון דגמים ומחירים, כך שכדאי לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. חנות אפל היא הקמעונאית הרשמית של אפל באמסטרדם, ומציעה את הדגמים העדכניים ביותר של האייפד. המחירים מתחילים ב-399 אירו עבור האייפד מיני, ומגיעים עד ל-749 אירו עבור האייפד פרו. החנות מציעה גם מגוון אביזרים, כגון נרתיקים וכיסויים, וכן AppleCare+ להגנה נוספת. Media Markt היא חנות אלקטרוניקה פופולרית באמסטרדם, ומציעה מגוון מוצרי אפל, כולל האייפד. המחירים מתחילים ב-399 אירו עבור האייפד מיני, ומגיעים עד ל-749 אירו עבור האייפד פרו. כמו כן, החנות מציעה מגוון אביזרים, כגון נרתיקים וכיסויים. בלסימפל היא חנות מקוונת המציעה מגוון מוצרי אפל, כולל האייפד. המחירים מתחילים ב-399 אירו עבור האייפד מיני, ומגיעים עד ל-749 אירו עבור האייפד פרו. כמו כן, החנות מציעה מגוון אביזרים, כגון נרתיקים וכיסויים.

כמה עולה אייפד של אפל ברחבי העולם?

אם אתם מחפשים לקנות אייפד של אפל, כדאי להשוות מחירים בערים שונות ברחבי העולם. המחירים משתנים בהתאם לדגם ולחנות, אבל אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 400-700 אירו עבור אייפד חדש.

השוואה מהירה

עִיר מחיר (€)
אמסטרדם 400-700
ברלין 400-700
לונדון 400-700
ניו יורק 400-700
פריז 400-700
רומא 400-700
טוקיו 400-700

לסיכום, אם אתם מחפשים לקנות אייפד של אפל באמסטרדם, תשמחו לדעת שלעיר יש מגוון רחב של חנויות המציעות את המכשיר. המחירים משתנים בהתאם לדגם ולחנות, אבל אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 400-700 אירו עבור אייפד חדש. כדאי גם להשוות מחירים בערים שונות בעולם, שכן המחירים יכולים להשתנות בצורה משמעותית.

דילוג לתוכן