דף הבית » מוצרי אפל » כמה עולה מחשב נייד של אפל?

כמה עולה מחשב נייד של אפל?

כמה עולה מחשב נייד של אפל?

אילו גורמים משפיעים על העלות של מחשב נייד של אפל?

כאשר מדובר בקניית מחשב נייד, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא העלות. מחשבים ניידים של אפל אינם יוצאי דופן, ויש מספר גורמים שיכולים להשפיע על המחיר של מחשב נייד של אפל. הגורם הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג המחשב הנייד שאתה מחפש. מחשבים ניידים של אפל מגיעים במגוון גדלים, מ-MacBook Air הנייד במיוחד ועד ל-MacBook Pro החזק. לגודל ולסוג המחשב הנייד שתבחר תהיה השפעה ישירה על העלות. הגורם השני שיש לקחת בחשבון הוא המעבד. מחשבים ניידים של אפל מגיעים עם מגוון מעבדים, החל משלב הכניסה של Intel Core i3 ועד ל-Intel Core i9 החזק. גם למעבד שתבחרו תהיה השפעה על עלות המחשב הנייד. הגורם השלישי שיש לקחת בחשבון הוא כמות ה-RAM. מחשבים ניידים של אפל מגיעים עם מגוון אפשרויות זיכרון RAM, מ-4GB ועד 32GB. ככל שתבחר יותר RAM, כך המחשב הנייד יהיה יקר יותר. הגורם הרביעי שיש לקחת בחשבון הוא קיבולת האחסון. מחשבים ניידים של אפל מגיעים עם מגוון אפשרויות אחסון, מ-128GB ועד 4TB. ככל שתבחרו יותר אחסון, כך המחשב הנייד יהיה יקר יותר. הגורם החמישי שיש לקחת בחשבון הוא כרטיס המסך. מחשבים ניידים של אפל מגיעים עם מגוון כרטיסי גרפיקה, החל מ-Intel HD Graphics המשולב ועד ל-AMD Radeon Pro החזק. לכרטיס המסך שתבחרו תהיה השפעה גם על עלות המחשב הנייד. לבסוף, הגורם השישי שיש לקחת בחשבון הוא התצוגה. מחשבים ניידים של אפל מגיעים עם מגוון צגים, החל ממסך 13 אינץ' רגיל של Retina ועד לתצוגה גדולה יותר בגודל 15 אינץ' Retina. גם לתצוגה שתבחר תהיה השפעה על עלות המחשב הנייד.

כמה עולה מחשב נייד של אפל?

העלות של מחשב נייד של אפל תשתנה בהתאם לסוג המחשב הנייד, המעבד, ה-RAM, קיבולת האחסון, הכרטיס הגרפי והתצוגה שתבחר. באופן כללי, מחשב נייד אפל ברמת הכניסה יעלה בסביבות $999, בעוד שדגם ברמה גבוהה יותר יכול לעלות עד $3,000 או יותר.

השוואה מהירה

סוּג מעבד RAM אִחסוּן גרָפִיקָה לְהַצִיג מחיר
מקבוק אייר Intel Core i5 8GB 256GB Intel HD Graphics רשתית 13 אינץ' 999 דולר
מאקבוק פרו Intel Core i7 16 ג'יגה 512GB AMD Radeon Pro רשתית 15 אינץ' 2,399 דולר

לסיכום, העלות של מחשב נייד של אפל תשתנה בהתאם לסוג המחשב הנייד, המעבד, ה-RAM, קיבולת האחסון, הכרטיס הגרפי והתצוגה שתבחרו. מחשב נייד אפל ברמת הכניסה יעלה בסביבות $999, בעוד שדגם ברמה גבוהה יותר יכול לעלות עד $3,000 או יותר. למידע נוסף על מחשבים ניידים של אפל, בדוק את הסרטון הזה .

דילוג לתוכן